Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kompis av meg som er kjent for store ord fortalte en liten historie for en stund siden. Han hadde vært på en fest hvor han drakk 1 flaske tequila, noen flasker øl og litt sprit. Dette hørtes uforskammet mye ut i mine ører. Skulle ikke han i teorien ha vært 6 fot under hvis den historien stemmer?

Lenke til kommentar
En kompis av meg som er kjent for store ord fortalte en liten historie for en stund siden. Han hadde vært på en fest hvor han drakk 1 flaske tequila, noen flasker øl og litt sprit. Dette hørtes uforskammet mye ut i mine ører. Skulle ikke han i teorien ha vært 6 fot under hvis den historien stemmer?

Kommer an på hvor stor flaska med tequila var. Var det en halvflaske er det da plausibelt nok.

Lenke til kommentar
En kompis av meg som er kjent for store ord fortalte en liten historie for en stund siden. Han hadde vært på en fest hvor han drakk 1 flaske tequila, noen flasker øl og litt sprit. Dette hørtes uforskammet mye ut i mine ører. Skulle ikke han i teorien ha vært 6 fot under hvis den historien stemmer?

Sist gang jeg var på fest drakk jeg 18 0,33 tuborg, en halvliter rødvin og et par drammer sprit. Spydde riktignok masse (blande = dumt), men jeg var absolutt ikke helt borte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...