Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forumer er ofte fulle av nonsens ... inkludert denne tråden, eneste tipset jeg har er å følge godt med på skolen samt at du skjønner mer med alderen.

OG ... ja jeg tror enkelte gamlinger er klarere i hodet enn man skulle tro. (vel å merke "enkelte")

Skrevet
Forumer er ofte fulle av nonsens ... inkludert denne tråden, eneste tipset jeg har er å følge godt med på skolen samt at du skjønner mer med alderen.

OG ... ja jeg tror enkelte gamlinger er klarere i hodet enn man skulle tro. (vel å merke "enkelte")

HÆ?

Skrevet
Forumer er ofte fulle av nonsens ... inkludert  denne tråden, eneste tipset jeg har er å følge godt med på skolen samt at du skjønner mer med alderen.

HÆ?

akkurat :!: :yes:

Skrevet (endret)
Er det mulig og skifte kode på bakkortet uten om å nødvendighvis gå i Banken? :)

Nei, du må gå i banken.

EDIT: Hvis det faktisk er mulig.

Endret av Rune_F
Skrevet

I banken har de en magnet-sak som en drar kortet gjennom, og deretter taster, for så å dra den gjennom igjen. Om dette gjelder for alle kort, er jeg ikke sikker. Men det går med Sauda Sparebank-kort i hvert fall.

Skrevet

Hvorfor får jeg ikke satt i stikkontakten!! :realmad::realmad:

Forbannede barnesikring som jeg ikke forstår! Skal kontakten settes inn på en spesiell måte eller? Det er bare steinhardt og jeg får ikke kontakten ned! Hva er greia? Det burde vel være en enkel måte å gjøre det på vel?

Skrevet
Med kortet mitt går det å endre koden i en minibank, det var noe av det første jeg gjorde da jeg fikk kortet.

Hva slags kort er det? :S Mulig det kan gå i den samme bankens minibank, hvis de har lagt inn noe for det. Men tror ikke det er noe de fleste banker bruker..

Skrevet
Er det teoretisk mulig å lade et telefonkort i en mikrobølgeovn?

prøv..

Han spurte om det teoretisk er mulig.

ups så ikke det

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...