Gå til innhold

Shuttle SN85G4V2 som støyer altfor mye


Anbefalte innlegg

Har akkurat fått en ferdig sammensatt Shuttle SN85G4V2 med vifteløst skjermkort i håp om en stillere PC. Resultatet er likevel langt mer støyende en hva jeg er vant med. Kan best sammenlignes med lyden av en støvsuger, og støynivået varierer hele tiden. :cry:

 

Er det noe en som er grønn på mekking av PC kan gjøre for å få støyen ned på et levelig nivå? Kabinettet blir ikke varmt i det hele tatt.

 

 

Robert-

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat fått en ferdig sammensatt Shuttle SN85G4V2 med vifteløst skjermkort i håp om en stillere PC. Resultatet er likevel langt mer støyende en hva jeg er vant med. Kan best sammenlignes med lyden av en støvsuger, og støynivået varierer hele tiden.  :cry:

 

Er det noe en som er grønn på mekking av PC kan gjøre for å få støyen ned på et levelig nivå? Kabinettet blir ikke varmt i det hele tatt.

 

 

Robert-

Ny vifte. Denne burde vell funke bra.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Takk for tipset, men hvorfor i alle dager har ikke folkene på Shuttle brukt en stillere vifte, den du linker er jo ikkke så dyr? Jeg regner med at som har valgt den andre viften ikke er direkte dumme.

 

Tittet inn i kabinettet og det så altfor trangt og kronglete ut å få skiftet den viften. :no:

 

 

Robert-

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har gjort det før, er det lurt å forholde seg til noen ting:

 

- Ta ut strømkabel _før_ du setter i gang

- Arbeid med den på et bord, ikke ha på deg genser eller noe som kan gi statisk elektrisitet, ta på noe metall for å være sikker.

- Hvis du ikke husker det utenat, skriv opp hvor eventuelle kabler skal sitte (Men det er ikke vanskelig)

- Ikke stress, men ta det med ro, så hindrer du i å ødelegge noe.

 

Lykke til! ;)

Endret av Nunzio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...