Gå til innhold

ATI knuser Nvidia i HL2


Kaptein_S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glem den første testen som trådstarteren la ut. Den er FEIL!!! De 2 andre som ble lagt ut her også er rigktige. FERDIG MED DET!!!! punktum

:!: :!: Synsing, linking i hytt og vær. Hakke sett maken.. Nei, nå prøver jeg og være nøytral og venter til spillet kommer. Må forresten få synse en gang jeg også, jeg tipper den testen er helt på bærtur, tviler NVidia ligger så langt under ATi.

 

edit: leif :no:

Endret av Chris88
Lenke til kommentar

Fatter ikke hva som feiler folk! Det er som om det er sluppet en atombombe at ATI yter bedre en Nvidia!!?? :realmad:

Hvorfor i ******** er det så usannsynlig at ATI knuser Nvidia i HL2 benk?

X800XT har jo slått Nvidia i andre benktester også!

Noen er jo fullstendig hjernevaska av Nvidia! Å jeg sier ikke dette fordi jeg ELSKER ATI, jeg har nemlig Nvidia selv!

Lenke til kommentar
Glem den første testen som trådstarteren la ut. Den er FEIL!!! De 2 andre som ble lagt ut her også er rigktige. FERDIG MED DET!!!! punktum

Jaha, sitter du på inside information?

2 tester viser like resultater. Den første testen viser noe helt annet plus at en med 6800GT kort har kjørt benchmark og fikk 20 fps mere enn ultra kortet. Sier seg selv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Enig. Er det noen kilde til dette eller?

En mail som ble sendt til noen som forhåndsbestilte fra Wal-mart

samme skjedde faktisk i fjor, det var slik alle ryktene om utsettelsen startet, folk som hadde forhåndsbestilt begynte å få inn mail om at spillet var utsatt

Lenke til kommentar
:love: ATI :love:
Det her er feil, det tør jeg nesten garantere. Men jeg vet ikke. Tiden vil vise.

håper ikke det :evil:

 

Hvordan går det an å skrive så meningsløse inlegg?

Så du håper altså på at ATI skal vinne over NVIDIA så ekstremt at de går konk, og ATI får styre 100% av grafikkortmarkedet? Så de kan sette prisnivået _mye_ høyere og være "slappere" med å utvikle nye og bedre kort?

 

Vet at dette er satt på spissen til de grader, men skjønner ikke at det er mulig å komme med sånne inlegg...

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Half-life 2 har ikke hatt noen offisiell release-dato siden det ble utsatt ifjor. Det kommer når det kommer. :)

de har hele tiden hintet om en september release..

er en grunn til at doug sa at han regnet med å levere en ferdig versjon til trykking i slutten av denne måneden.

 

forøvrig så blir jeg ikke overrasket hvis hl2 utsettes pga slutten er kjent nå

Lenke til kommentar
ruffel :D Men jeg er enig. det kan UMULIG være så store forskjeller. at en av de korta kommer til å "vinne", er det helt sikkert. men ikke med SÅ stort forsprang. Ser fake ut

Grunner til at dette kan være mulig:

 

- Shader intenstivt = fillrate begrenset. X800XT PE har 30% høyere fillrate enn GF6800Ultra.

 

- 3Dc

 

- Ingen partial precision eller SM3.0 path for NV4x

 

- Optimaliseringer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...