Gå til innhold

ATI knuser Nvidia i HL2


Kaptein_S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor folk er så sinnsyk opptatt av fps... Jeg kjører iallefall "glatt" i mine øyne...ingen hakking og ingen lagg, og da er jeg i utgangspunktet fornøyd og driter i hvor mange fps jeg har 

 

Og ja 256mb DDr2 kortet hjelper litt på vei, men tok heller å sett dne ned på Hight og med 1280x1024 oppløsning for å blaffe opp kortet litt  ;)

Alle er forskjellige med hva de oppfatter som glatt. At du er fornøyd selv er det viktigste :thumbup:

 

Blir bare litt provosert når folk med lav hardware (ikke deg) sier at det går så fint på Ultra High. Var jo en dust her som påsto at han spilte 1280x1024 med Ultra High på ett 9600256MB. Ba han kjøre en timedemo, å det viste seg at han hadde under 20FPS i snitt. Det sier jo seg hvor mye FPS han hadde når det skjedde mye :)

 

Uansett, bra det funker for deg. Hvor langt er du kommet foresten?

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
De satser på hver sin "ting" DirectX og OpenGL......så spillprodusentene må vel velge eller "bestikkes" for hvilke merke spillet skal gi mest ytelse for...mye juks og tull der tror jeg :thumbdown:

Nei nei nei! :no: hvor drar du den konklusjonen fra? Både ATi og nVidia satser like mye på OpenGL som DirectX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...