Gå til innhold

"Mine mobiltelefoner" i profilen


Anbefalte innlegg

i profilen er det opprettet noe som heter "min maskinvare" slik at man kan skrive det der, istedenfor i signaturen. Hva med at det også blir opprettet en "mine mobiltelefoner" og kanskje en "mine digitalkameraer". For det som skjer i dag er at mange bruker "min maskinvare" å skriver mobiltelefonene sine der, istedenfor.

 

Kanskje kan vi med dette slutte å ha mobiltelefonener, digitalkameraer, og maskinvare og alt annet bull i signaturene, som gjør de ubrukelige.

 

Dette mener jeg er et godt forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med alle de andre gruppene her på hw-forumet da? Er enig i at det er en god idé, men ikke hvis det kommer f.eks "Min bærbar", "Min MP3-spiller", "Min software" og "Mine spill". Hardware-delen er tross alt størst, og vet ikke hva som kommer på andreplass..? Hvis det er amobil som er nest størst, er dette en god idé synes jeg også.

Lenke til kommentar

QUOTE (PoleCat @ 17/08/2004 : 19:42)
Ser ikke nødvendigheten med et ekstra felt for dette.
Legg det heller til under "Min maskinvare", slik jeg f.eks har gjort med kameraet mitt.

Det er jo dette vi vil unngå. Noen smartinger setter til og med mobilene sine under: "Interesser:".

 

Lag heller et eget felt, så slipper vi sette det i maskinvare, signaturen, eller Interesser.

Lenke til kommentar

QUOTE (PoleCat @ 17/08/2004 : 19:49)
Omdøp det til "Min maskinvare og andre duppeditter" elns da.

Makan hva man skal ha inn med teskje. :ermm:

Ja, til et uoversiktlig forum. :ermm:

 

(aldri tar disse hardware-folka hensyn til oss mobil- og kamerafolk)

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

Er det ikke bare tull at alle skal vite alt om hva hver eneste person har dekorert skrivebordet og bukselommene sine med? Hadde kanskje vært mye greiere hvis de som absolutt ville vite det bare trasker inn i profilen til vedkommende.

 

Akkurat nå er nøyaktig dette støttet, og "Maskinvare" er navnet til dette feltet i profilen. Noe som riktignok (i bunn og grunn) er ment for hardware. I senere tid har forumet hatt sin veks over flere kategorier. Blant annet mobiltelefoner og digitalkameraer, som tidligere nevnt.

 

Hadde vel kanskje derfor vært veldig greit om det også fantes noe eget for hver kategori dette forumet omhandler.

 

EDIT:

Vi må på en annen side heller ikke glemme at det da blir veldig mange kategorier. Bil (amotor.no), kamera (akam.no), mobiltelefon (amobil.no), andre duppeditter (amob.no og hw.no), hardware (hw.no), bærbar PC (barbara.no), mac-utstyrt og slikt (amac.no) osv.

 

Hva er den beste løsningen?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...