Gå til innhold

"Mine mobiltelefoner" i profilen


Anbefalte innlegg

Saken er tatt opp internt. Personlig ser jeg ikke nytteverdien, men ser heller ikke problemet.

 

Fatter ikke hvorfor dere som er imot gidder å diskutere. Det har da virkelig ingen praktiske konsekvenser for dere uansett. Noen ganger virker det som om folk her diskuterer bare for å diskutere. Det minner meg om en viss aldersgruppering :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Remerser @ 17/08/2004 : 21:06)
Ser heller ikke nødvendigheten. Det har igrunn ikke noe å si, og har man meget stor interesse av å "la verden få vite" hvilke dupeditter man har så er det jo bare å legge til under "Min maskinvare" som PoleCat sier...

Men når det faktisk er noen som har trang får å vise de man har av mobiler, som VELDIG mange har, er det bedre at vi får et eget felt i profilen, en at signaturene er fulle av hvilke mobiler man har.

 

Du, har som meg, hatt mobiler i signaturen.

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 17/08/2004 : 20:56)
Fatter ikke hvorfor dere som er imot gidder å diskutere. Det har da virkelig ingen praktiske konsekvenser for dere uansett. Noen ganger virker det som om folk her diskuterer bare for å diskutere. Det minner meg om en viss aldersgruppering :roll:

Vi er vel på et diskusjonsforum, så diskusjon er vel en naturlig del av dette.

 

Dersom ingen skulle argumentert mot i disse trådene, hadde det vel vært lite vits å ta slikt opp med det offentlige allikevel. :)

 

For all del, betyr lite for meg fra eller til om dette kommer eller ikke, men synes heller det bør prioriteres viktigere ting som "Vis ubesvarte innlegg" (*savne*). :shrug:

Lenke til kommentar

Skal vi se hvilke fora som fins:

 

· Hardware

Min maskinvare. Min bærbar.

 

· Spill

Mine spill. Mine konsoller.

 

· Overklokking

Dette går vel under "Min maskinvare"

 

· Mobil og PDA

Min mobil. Min PDA. Mine duppeditter

 

· Digitale bilder, foto og video

Mitt digitalkamera. Mitt videokamera. Mitt speilreflekskamera. Min fotoprinter. Mine objectiver.

 

· Off topic

Vel... :p

 

· Programmering

Min webside.

 

· Programvare

Mitt OS.

 

· Amac

Min Mac.

 

· Bil og motor

Min bil. Min motorsykkel. Min bilstereo. Min båt.

 

· Lyd & Bilde

Mitt stereoanlegg. Min TV. Min prosjektør. Mine filmer. Min mp3-spiller.

 

Hmm... Skal vi se, det blir 1, 2, 3, 4... [telle] 24 felter som skal inn i profilen. Du, Ingar, synes kanskje mobiltelefon er viktig, men andre synes andre ting er viktig. Hvis du mener det blir for mye med 24 nye felter i profilen, så er du bare dum og egoistisk hvis du fremdeles vil ha inn "Min mobil". :hrm:

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 18/08/2004 : 09:39)
Dette kan f.eks. hete "Mitt utstyr"?

Først må jeg nesten le på navnet; "Mitt utstyr" er nok et litet egnet navn, som kan forveksles.

Mange kommer nok å skrive "25 cm", "ja det er i orden" eller noe i den duren... :p

-

INGaR: Grunnen til at jeg før hadde det i signaturen, var fordi at folk kunne vite hvilke mobiler jeg selv eier (og derfor har litt mere greie på). Men jeg kom etter en tid frem til at det nok igrunn bare var tåpelig.

-

Synes det holder med det ene feltet slik som det er idag. Navnet kan kanskje endres (men ikke til "mitt utstyr" :p); men det er nok alikevel bare en bagatell.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Må si det Tjohei ramset opp ikke var noe problem for meg, men jeg skjønner det kanskje kan bli litt mye.

 

Derfor er jeg litt enig med enden, men må si Remerser hadde et veldig bra poeng.

 

EdiT: Og Tjohei: Min hjemmeside er der faktisk allerede :realmad::p

Endret av enden
Lenke til kommentar

QUOTE (*Dragon* @ 18/08/2004 : 14:17)
bra forslag Ingar!

Problemet ligger at "profilen" er felles, og tror ikke folka på fks. Bil og motor er like interesserte i denne idee'n. Derfor er det nok bedre at man heller gir "Min maskinvare"-feltet et nytt navn som gjør det mere "åpent".

-

Nok et forslag:

Et kjedelig men ganske universalt navn for feltet kan være "Diverse".

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mine varer:

Min config:

Mitt stash:

Mine leketøy:

Mine leker:

Produkter:

Mine investeringer:

Mitt, ikke ditt:

Mine diverse:

 

Skulle vært på engelsk...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...