Hollund Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Jeg har lastet ned en hel del nye "faces" på linkene over men skjøner ikke hvordan jeg instalere dem?!?
Hollund Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 +++++ FÅR BARE EIN HAU AV FEIL MELDINGER
Hollund Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 +++++ FÅR BARE EIN HAU AV FEIL MELDINGER
MiSP Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 (endret) Jeg har lastet ned en hel del nye "faces" på linkene over men skjøner ikke hvordan jeg instalere dem?!? Prøv å finn en fil som heter "Readme.txt" eller noe i den dur. Der står det vanligvis instrukser Endret 16. august 2004 av ProZaC
Loeve Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Legg filene i "data files". Etter det går du på data files når du starter opp Morrowind, og klikker på den moden du vil ha på.
Hollund Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 har gjort det men når jeg start på new game å skulle velge ansikt kom det opp masse feilmeldinger... er det normalt???
Akira Kurosawa Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 huff skjedde med meg å men jeg fikk det til til slutt pga at jeg lagde en del plug-ins så tok jeg å lempa alle datafilene fra cs cd'en til data files så fikk jeg oreientert meg vet ikke om det er det besta da
MiSP Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 huff skjedde med meg å men jeg fikk det til til slutt pga at jeg lagde en del plug-ins så tok jeg å lempa alle datafilene fra cs cd'en til data files så fikk jeg oreientert meg vet ikke om det er det besta da Du får prøve det, Hollund, men hvilken mod er det egentlig du installerte?
Hollund Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 rheddheds... men har da nåke å sei kaslags verisjoneg har .... trur eg har verisjon 1,6 (har bloodmoon og tribunal
Ṱormod Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 World of Faces er mye bedre, prøv det i stedet. Bare søk på google.com Har du extractet alle filene i zipen i data files mappen?
Hollund Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 Har du extractet alle filene i zipen i data files mappen? trur da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå