Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Dead Space er forjævlig imo, sitter konstant anspent i den mørke gamerbula mi og anlegget på sånn halvfullt med bass.

 

Skvetter så inn i helvete av lydene i vents osv.

Lenke til kommentar

Obscure, jeg blir aldri skremt av noen andre former for spill, men der stiller du bra forsvarsløs og hver eneste kule teller :S

 

Skummleste jeg har spilt, OG TIL OG MED (skjønner ikke hvorfor) 12+ anbefalt aldersgrense.

Syke ting som skjer i spillet og storyen generelt er så freaky at jeg nesten måtte skru av. Jeg har spilt alt det andre tullet som silent hill serien, doom 3, condemned men ingenting av det skremte meg :S

Lenke til kommentar
ER dette du snakker om ?

 

http://www.youtube.com/watch?v=p5IpW1WSMoY

 

Yepp, det ser ikke mye skummelt ut, det hadde det heller ikke vært, men takket være musikken, stemningen og historien så ble jeg vettskremt :S

 

Kameraten min fikk mange mareritt, men nå skal det sant sies at vi spillte dette for 2 år siden, spilte igjenom det med fetteren min, og det var faktisk utrolig skummelt da også, historien preget meg mest, evnen til at du må spare på hver eneste kule, legge taktikker, folkene dine dør for godt osv. jævlig ekkelt.

 

Plutselig finner du ut at en du snakker med opp til flere ganger er ca. 150 år gammel osv.

Lenke til kommentar

Det som egentlig er mest skremmende er når et spill som ikke er skummelt overhodet plutselig satser på skrekk på et brett. Det blir litt forvirrende og forsterker skummel-faktoren når man ikke forventer å føle seg ukomfortabel.

 

Jeg tenker hovedsaklig på Thief 3 Deadly Shadows, "The Cradle"-brettet (

) og Vampire the Masquerade Bloodlines, "Oceanside hotel"-brettet (
). Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Jeg synes isåfall Bioshock var skummelt. Kanskje det bare er meg, men når du har lyden på fult og du hører stemmer og plutselig noen som springer mot deg. Fikk såfall meg til å ta ned lyden til minimum xD

Helt enig :blush: Klarte ikke spille mer jeg...

 

Jeg slenger meg på Dead Space-bølgen her jeg ass!

Jeg å, jeg å :cry: Har ikke tørt å spille det mer jeg [Er på vei

tilbake til "flyet" vi kommer med, når det sprenger...

 

 

Og heile Forest Temple i Zelda Ocarina of Time er skummelt. Musikken ... :blush:

Shadow Temple :ph34r: (men dette er lenge siden da) :D

Lenke til kommentar
Obscure, jeg blir aldri skremt av noen andre former for spill, men der stiller du bra forsvarsløs og hver eneste kule teller :S

 

Jeg og en venn spilte det her om dagen. Det var altfor irriterende på Normal, og på Easy er det... omtrent ingen forskjell. Kampsystemet er utrolig rotete.

Lenke til kommentar
Obscure, jeg blir aldri skremt av noen andre former for spill, men der stiller du bra forsvarsløs og hver eneste kule teller :S

 

Jeg og en venn spilte det her om dagen. Det var altfor irriterende på Normal, og på Easy er det... omtrent ingen forskjell. Kampsystemet er utrolig rotete.

 

Nettopp, utrolig vanskelig å spille om du tenker deg om når det er så fucka, men creepy historie om du leser alle notes osv. du finner, setter deg godt inn i alt. TRAUMER!

Lenke til kommentar
Det som egentlig er mest skremmende er når et spill som ikke er skummelt overhodet plutselig satser på skrekk på et brett. Det blir litt forvirrende og forsterker skummel-faktoren når man ikke forventer å føle seg ukomfortabel.

 

Jeg tenker hovedsaklig på Thief 3 Deadly Shadows, "The Cradle"-brettet (

) og Vampire the Masquerade Bloodlines, "Oceanside hotel"-brettet (
).

 

Kan du forklare det som foregår der? Hvem er mannen som går rundt? Corey Taylor? XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...