Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare et forslag fra min side, men kunne det være en idé å heller legge ut vanskelige bilder av mer kjente/enklere filmer, enn omvendt? Grunnen til at jeg er helt fraværende her er fordi jeg ikke har sett halvparten av filmene engang, og jeg har sett en del.

Endret av deleted
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
MrPets skrev (10 minutter siden):

Lenge siden sist, ser jeg.

Ja, dæven. Havna helt tilbake i tampen av oktober 2020, når jeg klikka meg inn, og trodde at denne var langt mer aktiv enn så. Men kjekt om denne kanskje får nytt liv.

Hm, ut ifra bildet, føles ut som noe fra første halvdel av 70-tallet (Bond eller Blaxploitation?, men må nok bare se an litt, for særlig mer har jeg ikke å komme med nå.

Lenke til kommentar

En film jeg burde nok hatt et gjensyn med, for lenge siden den ble sett, men Arnold cameoen, ble utslagsgivende her.

Vel, lenge siden man har prøvd seg på en ny oppgave, og sikkert mulig at den har vært fremme tidligere. Skal ut et par timer senere, så får ikke mulighet til å være her så mye lenger i dag, men stikker innom utover kvelden. Blir dermed 3 bilder, fremfor 1, men prøver å gå for typen der ikke øyeblikkelig spoiler tittelen:

WwC23Qu.jpg

PlFo0jG.jpg

lXmaXhJ.jpg

Lenke til kommentar
toro6 skrev (Akkurat nå):

Collateral Damage. Jane Lynch der også.

Imponerende. Håpet den ville holde til kvelds, men ja, slik gikk det ikke denne gang heller. 😎

Ikke av de beste filmene til Arnie, men den ble vel nokså omgjort i "siste liten", grunnet 9/11, og visstnok flere dramatiske scener ble fullstendig klipt vekk, der i blant en flykapring, en større eksplosjon i en høyreist bygning, og ja, filmen ble utsatt et helt år, og husker jeg så den på kino i sommer 2002 med pappa. 

Promoteringen rundt den, var også forvirrende. Virket som enda et over-the-top jungel-action eventyr, ala Predator/Commando osv, men den var jo slettes ikke noe i den gata, og Arnold gjorde vel så godt han kunne, fortsatt å prøve ut mer dramatiske roller, ala End of Days (1999), men resultatet ble altså en meget ujamn film, tross flust av talent foran og bakom kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...