Gå til innhold

Coop Prix: PC + dagligvarebutikk = sant?


Anbefalte innlegg

det var grei pc sammenlignet ed andre ferdig pcer til samme pris, men jeg kommer aldri til å støtte dagligvarebutikkenes datautvalg. det er det vi har databutikker til.

Men du kjøper sikkert kjøtt på dagligvarebutikken, ikke slakteren? :tease:

word. men hvis jeg kjøper pc komplett, gjør jeg det for reparasjonsgarantien, og jeg tviler på at kassadamene hos prix har god nok kompetanse til å ordne opp i problemet når pcen går fyken...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
word. men hvis jeg kjøper pc komplett, gjør jeg det for reparasjonsgarantien, og jeg tviler på at kassadamene hos prix har god nok kompetanse til å ordne opp i problemet når pcen går fyken...

du har lest det som sto om supportmoglegheitene i artikkelen sant?

 

Siden supportmulighetene i dagligvarebutikker mildt sagt er begrensede, har Coop alliert seg med Norsk Brukerstøtte som yter support 7 dager i uken i 2 år.
Lenke til kommentar

Fikk du klokka noe da JEG76?

 

Du kan prøve og ungå bruk av s-ata disker i den, dette skal vist hjelpe på når det ikke er pci lås. Men du er nok kansje ute og kjører allerede da du ikke har agp lås heller. Klarer du og forandre multipiler med CG?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Fikk du klokka noe da JEG76?

 

Du kan prøve og ungå bruk av s-ata disker i den, dette skal vist hjelpe på når det ikke er pci lås. Men du er nok kansje ute og kjører allerede da du ikke har agp lås heller. Klarer du og forandre multipiler med CG?

er ikke sats på ... får stilt alt vhato windows prg (CG og A64 tweak)

 

Er nok kraft foreløpig... varmt i kab (49)... kald CPU (39)

Lenke til kommentar

Disse PC'ene er tydligvis populære. Fra en Prix butikk i Søgne utenfor Kristiansand

ble det i helga stjålet 4 stykker i beste "Rambo" stil.

 

Fra Fædrelandsvennen:

Grytidlig på morgenkvisten lørdag rygget en bil inn i inngangspartiet på Prix på Lunde i Søgne. Etter å ha brukt bilen som rambukk mot butikken, tok de ubudne gjestene seg inn og stjal fire stasjonære datamaskiner. Hver av datamaskinene har en verdi på cirka 8000 kroner. Tobakk og andre varer hadde imidlertid fått ligge i fred, melder politiet.

 

 

Hele historien kan du lese her.

Lenke til kommentar

Field Value

Sensor Properties

Sensor Type Winbond W83697HF

Sensor Access ISA 290h

 

Temperatures

Motherboard 46 °C (115 °F)

CPU 37 °C (99 °F)

ST3200021A 44 °C (111 °F)

 

Cooling Fans

CPU 1442 RPM

 

Voltage Values

CPU Core 1.07 V

+3.3 V 3.33 V

+5 V 5.03 V

+12 V 11.80 V

-12 V -11.95 V

-5 V -5.00 V

+5 V Standby 4.99 V

VBAT Battery 3.60 V

Lenke til kommentar
Det handler om den sterkestes rett, og jeg handler pc'er where ever den er billigst, og dritter tynt i hva ellers de selger i den butikken der jeg finner den billigste pc'en. Det er desverre ikke mitt lodd i livet å holde liv i profitkåte småbutikker, og jeg driter tynt i om den ene går konkurs, for varene vil jeg som forbruker alltid få tak i hvis etterspørselen er der :w00t:

Uff... jeg er enig med en Brann supporter.... :ohmy:

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med å sette inn en minnebrikke til? Jeg har tenkt å sette inn en 512 brikke til,men gidder ikke å bestille ei brikke som ikke fungerer i pc'n.

 

Såvidt jeg har forstått fungerer ikke tvinmos ram spesielt godt med dette brikkesettet. Hva slags ram bør jeg kjøpe? på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...