Gå til innhold

Coop Prix: PC + dagligvarebutikk = sant?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Væææ jeg formaterte for itt siden, men har ikke XP cden som fulgte med denne pcen, brukte da XP cden som jeg fikk med lap toppen min.. men nå har jeg ingen drivere :( Lyd, multimedia, nettverks drivere, grafikk.. ingen av dem, den 4in1 driveren og den andre, er det alt jeg trenger? svar så fort som mulig!! trenger dem nåå! HJEEELP :cry:

Lenke til kommentar

Takker, men det fungerer forsatt ikke :S men jeg har ikke denne pcen trur jeg, trur kanskje jeg har den forrige modellen, dne kostet hvertfall 8000 har ADI radeon 9800 pro, lydkort og sånn vet jeg ikke, men vet noen om drivere for denne? finnes det eventuelt en tråd om dette? :hmm:

Lenke til kommentar

HJELP! :w00t:

 

Okey folkens, takk for hjelpen! driverproblemet er løst, dere er BEST! :D

 

hehe nytt problem nå.. altså jeg har nettverksdrivere innstalert, og jeg har nå solgt pcen til en venn. problemet er nå at og bruke innternett går treeeegt, explorer, laste ned ting.. alt mulig.

 

Som sagt: jeg har nettverkskort drivere og sånn, jeg ringte medion, og han sa jeg burde ringe telenot og skjekke med inntstillinger på pcen og sånn, skal gjøre det i morgen, men frykter at jeg ikke får hjelp! :dontgetit: noen som har noen forslag til hvorfor det går så tregt?

 

For og få det med, så funker han sin gammle pc bra på nettet hos han, det er rart ikke min pc gjør det nå, den er nyformatert, og alle drivere er innstalert!

 

Dette er extremt viktig for meg, og jeg ser faktsik på dette forumet som den beste hjelpen!

 

Håper på bra og raske svar.

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...