Gå til innhold

Coop Prix: PC + dagligvarebutikk = sant?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om man selger pcer på dagligvarebutikkene så vil flere og flere butikker som spesialiserer seg på data legge ned. i norge har jo det allerede skjedd med slakter butikker og sånn.

de selger jo allerede mobiltelefoner og playstation spill også :mad:

 

det er også en urettferdig konkuranse siden matbutikker har nok av inntekter allerede, og derfor kan de kjøre et mye lavere pristilbud fordi de ikke er avhengie av å selge unna datakomponenter sånn som data butikker er.

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
Jeg la merke til bal pc`en var det en scart kontakt. Hva kan den brukes til, koble en videomaskin for å kopiere en film?

Som du ser står kontakten sammen med kompositt og s-videoutgangene... Så det er sikkert for de som vil koble den til tv'en med en scart kontakt :) (Videoinngangene er på forsiden)

Lenke til kommentar
Matbutikker er til _mat_.

Hvorfor har vi databutikker og kjeder hvis matbutikkene begynner med det også, og dessuten blir jeg aldri å støtte en matbutikk ved å kjøpe billige pc'er.

Selger jo grandis på datakjeden å da. Gjorde det før i Trondheim Hvertfall. Hehe :D

Ja, det er også teit :yes:

Lenke til kommentar

Når jeg så artikkelen, trodde jeg at det var snakk om en dårlig maskin (ala Elkjøp, Radeon 9200 SE skjermkort på en 10 000kr PC og sånn), men må innrømme at jeg ble alvorlig imponert over spesifikasjonene.. :thumbup:

 

håper at hardware.no samanlikner ein prix pc med ein elkjøp pc (i samme prisklasse), så får vi sjå kor det lønner seg å kjøpe sin neste pc.

Prix vil regelrett banke manskiten ut av Elkjøp, selv 15 000 kr PC'en til elkjøp vil bli banket i spilltester av den der.. Uansett er www.komplett.no det beste valget for ferdig PC'er med support. :thumbup:

Lenke til kommentar
syns det er bare bra med konkuranse jeg, og for de som kjøper den PC'n vil gjøre ett godt kjøp vil jeg tro :)

det blir ikke konkuranse, det blir dominering fra matbutikkenes side, siden de ikke er avhengie av pcer for å overleve, derfor kan de selge pcer til lavere feige priser...

 

dette er overhodet ike bra :no:

snart får man alt på rema 1000 og alt annet legger ned, man har butikker som spesialiserer seg på data og mobiltelefoner , bruk de!

 

Dette er en usunn konkuranse som ikke vil lønne seg i lengden!

Lenke til kommentar

Tviler på at denne pc'n vil stjele mye kunder fra komponentbutikkene, som komplett o.l. Firmaer av litt størrelse vil ikke kjøpe den pga support. Det er nok de som vanligvis kjøper pc på elkjøp som er potensiell kjøper av denne.

 

Jeg anntar at coop kommer til å kjøpe inn store mengder av denne slik at de kommer til å ha i flere måneder, uten å endre konfigurasjon.

 

Det er et gigantisk minus med denne pc'n som gjør at den ikke passer spesielt bra for mange av leserne på hw.no - Du kan bare glemme å oppgradere denne pc'n.

 

1 stk PCI port !! 1stk ledis plass til disker :no:

 

Prisen og spesifikasjon ellers derimot :thumbup:

 

Det hevdes at konkurranse er bra, dersom denne skulle stjele omsetning fra komplett o.l. noe som jeg ser på som ekstremt lite sansynlig, ja da vil nok det føre til høyere priser på komponenter. Eneste måten å konkurrere med dette på er å ta inn tilsvarende crippled pc'er produsert i Kina. Komplett klarer vel ikke å fremskaffe slike "dårlige" hovedkort og skjermkort.

Lenke til kommentar
Tviler på at denne pc'n vil stjele mye kunder fra komponentbutikkene, som komplett o.l. Firmaer av litt størrelse vil ikke kjøpe den pga support. Det er nok de som vanligvis kjøper pc på elkjøp som er potensiell kjøper av denne.

 

Jeg anntar at coop kommer til å kjøpe inn store mengder av denne slik at de kommer til å ha i flere måneder, uten å endre konfigurasjon.

 

Det er et gigantisk minus med denne pc'n som gjør at den ikke passer spesielt bra for mange av leserne på hw.no - Du kan bare glemme å oppgradere denne pc'n.

 

1 stk PCI port !! 1stk ledis plass til disker :no:

 

Prisen og spesifikasjon ellers derimot :thumbup:

 

Det hevdes at konkurranse er bra, dersom denne skulle stjele omsetning fra komplett o.l. noe som jeg ser på som ekstremt lite sansynlig, ja da vil nok det føre til høyere priser på komponenter. Eneste måten å konkurrere med dette på er å ta inn tilsvarende crippled pc'er produsert i Kina. Komplett klarer vel ikke å fremskaffe slike "dårlige" hovedkort og skjermkort.

Oppgradere er ikke noe prob... er jo s754 HK... må jo byttes ut etter hvert (når normale 939 priser kommer).

 

 

Er det SATA HDD?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...