Gå til innhold

Techno musikk generalisering!


VeXx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan godt føye meg inn i rekken av open-minded metalwh0res.

Gi meg Massive Attack, Crystal Method, Lamb, Boards of Canada, Sigur Ros, Ralph Myerz, Elektrofant osv...

 

Men detta er jo ikke techno da, den slags gjør det lissom ikke for meg... :shrug:

GISP. En som har hørt om BOC.. ! :love: Fikk tips om dem en gang jeg spurte om noen som var i samme gate som MA, og har ikke angret på de CDene jeg kjøpte :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg kan godt føye meg inn i rekken av open-minded metalwh0res.

Gi meg Massive Attack, Crystal Method, Lamb, Boards of Canada, Sigur Ros, Ralph Myerz, Elektrofant osv...

 

Men detta er jo ikke techno da, den slags gjør det lissom ikke for meg... :shrug:

GISP. En som har hørt om BOC.. ! :love: Fikk tips om dem en gang jeg spurte om noen som var i samme gate som MA, og har ikke angret på de CDene jeg kjøpte :w00t:

:woot:

Tror (jonas) på forum har bra peil på musikk i den gata. :)

Lenke til kommentar

Første tanken som slår meg er at dette er dansemusikk. Sitter man å hører på dette blir det derimot ganske så enerverende, platt og intetsigende. Låtene er barnslige og har ingenting ved seg som får meg til å ville danse. Hadde jeg vært på ett party hvor man spilte f.eks hardstyle ville jeg følt meg helt overlegen, og det uten kokain.. bare å dra inn de sukkersøte melodilinjene... (ps imo).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...