Gå til innhold

Spøker det i huset mitt?


DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Har lest hele Barton-historien, og sett videoen. Jæævli skremmende. Jeg tror at det finnes noe mer mellom himmel og jord; hvorfor skulle det ikke det? :)

 

Hvis en ser på ørene, og kostyme til denne personen på videoen ser ikke dette ut som et menneske. Greit, kostymet kan han ha funnet, men det der er IKKE vanlige, mennesklige ører.

 

Forøvrig; da jeg overnattet hos en kamerat av meg for ikke lenge siden så fortalte han om da han og en annen kamerat hadde vært der og sovet. De hadde lagt seg for å sove, med vinduene lukket og lukket døren helt. Midt på natten hadde han ene våknet (han som bor der), og lest litt siden han ikke fikk sove. Da hadde døren vært åpen. Mens han lå og leste hørte han flere merkelige lyder utenfor døren, og plutselig labbet et menneske forbi den åpne døren. Gikk på do, men kom aldri tilbake. Han tenkte det bare var faren, men da han spurte faren neste dag hadde han ikke vært ute av sengen den natta. Det var ingen andre enn de tre i huset.

 

Slikt er litt skremmende. :/

 

Edit:

Og det var ikke en tyv, eller noe. Ingenting ble stjålet. :O

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Poltergeist og gjengangere er to vidt forskjellige fenomener. Gjengangere er noe som kan være i et hus i hundrevis av år. Det kan være en avdød tilstede, eller det kan være rest-energier. Dette fanges opp av sensitive personer. Slik er det også med poltergeist; det «rammer» stort sett bare følsomme og sensitive mennesker.

 

Da vet vi at du er følsom og sensitiv. :wee:

Lenke til kommentar
Hehe. Har lest hele Barton-historien, og sett videoen. Jæævli skremmende. Jeg tror at det finnes noe mer mellom himmel og jord; hvorfor skulle det ikke det? :)

 

Hvis en ser på ørene, og kostyme til denne personen på videoen ser ikke dette ut som et menneske. Greit, kostymet kan han ha funnet, men det der er IKKE vanlige, mennesklige ører.

 

Forøvrig; da jeg overnattet hos en kamerat av meg for ikke lenge siden så fortalte han om da han og en annen kamerat hadde vært der og sovet. De hadde lagt seg for å sove, med vinduene lukket og lukket døren helt. Midt på natten hadde han ene våknet (han som bor der), og lest litt siden han ikke fikk sove. Da hadde døren vært åpen. Mens han lå og leste hørte han flere merkelige lyder utenfor døren, og plutselig labbet et menneske forbi den åpne døren. Gikk på do, men kom aldri tilbake. Han tenkte det bare var faren, men da han spurte faren neste dag hadde han ikke vært ute av sengen den natta. Det var ingen andre enn de tre i huset.

 

Slikt er litt skremmende. :/

 

Edit:

Og det var ikke en tyv, eller noe. Ingenting ble stjålet. :O

Ellers så er faren senil eller går i søvne..

Lenke til kommentar

Vel..må vel fortelle min lille greie da.

 

Dama mi i trondheim bor i en liten hybeldel av et gammelt hus. Hun har fortalt at hun kan kjenne at det er noen der..og noenganger se han. Dette har jeg egentlig trodd ganske godt på, stoler på jenta mi..og hun har forsikret at han ikke er farlig..bare bor der på en måte.

 

Så..når jeg var der nå for noen dager siden..så lå vi og skulle sove. Og tror du faen ikke jeg ser fyren? Komme gående mot meg..ble seriøst pissredd. Og jenta mi så han ikke..bare følte..hu fikk roa meg ned da..jeg ble seriøst skremt. :ermm:

 

 

Heldigvis litt bedre enn dine opplevelser DraZen.. Bra det ikke var så ille som du trodde

Lenke til kommentar
Sitter her nå med en god del adrenalin i kroppen, etter det jeg vil karaktisere som en av de merkeligste opplevelsene i mitt liv.

 

I det siste, har enkelte lys, som jeg har vært bombesikker på at har vært av eller på, enten vært påslått eller avslått, som om noen andre har gjort det. Dører som nettopp var åpne har lukket seg igjen. Jeg har bare trodd jeg var paranoid, helt til idag. Sto i dusjen, og hørte et helvettes rabalder fra vaskerommet som er vegg i vegg med badet nede. Jeg tenkte bare at det var muttern som var tidlig hjemme, eller søster som var på besøk. Etter rabalderet ble døra til vaskerommet stengt hardt igjen. Og noen prøvde å komme seg inn døra på badet, som jeg hadde låst. Etter dette hørte jeg mange rare lyder. Men tenkte at det var en av de to alternativene jeg tenkte. Så ser jeg ut vinduet, INGEN biler er her. Går ut av badet, alle dører inn i huset er låst. Begynner å produsere litt redsels adrenalin, går opp trappen til rommet mitt for å kle på meg, idet jeg når toppen av trappen, åpner en dør som er 2 meter foran meg seg opp uten hjelp av verken gjennomtrekk eller menneskelig kraft. Døra til søstra mi sitt rom, som nå er flyttet, som ikke var igjenlukket før, var nå stengt så inni helvette hardt igjen.

 

Dette er en hendelse som gjør meg bombesikker på at det fins no mer mellom himmel og jord enn vi vet om.

Det med dørene kan være vind og lufttrykk, selv om ett vindu er bare såvidt åpent kan slikt skje.

Det andre var rart, hvis du ikke finner noen naturlig forklaring på det er det nok noe rart og du vil kanskje trenge en utdriver. Gå til en utdriver du kan stole på som vet hva han/hun gjør og ikke bare vil loppe deg for penger. Hvis du ikke kjenner til en slik har du ett lite problem.

 

Alastor, Skremmendes :!:

Jeg er glad jeg ikke har slike i mitt hus :whistle::innocent:

Edit.. En gang har jeg hørt stemmer på rommet mitt, jeg er alene men så hører jeg plutselig sint hvisking.. Jeg fyker opp av senga, ingen hjemme.. Da var jeg skremt :blush:

Arctic, En teori på poltergeist er at det bare er ubevisste utslag av telekinese, dette er visst mest vanlig hos tenåringer. Glass kan knuses, bilder falle av vegger, lyspærer knuses osv.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Hvorfor katta?

Det sies at dyr har en sans elns som vi mennesker ikke har og kan føle eller se gjengangere, poltergeist etc. Uhm.. jeg visste egentlig ikke noe om dette før hun fortalte meg hvorfor hun trodde katten gjorde slikt. Ikke bare det. enkelte ganger kunne katta stå stille og liksom slå/krangle med luften. nesten som om det faktisk var virkelig.. Skremmende...

 

Men kom på en ting til. Var hjemme hos ei jente som gikk i klassen min, hun har ikke dyr eller noe. Men vi satt og så på TV. Men så bestemte vi oss for å gå ut en tur. Jeg personlig skrudde av TV'en dem'm med selve knappen på TV'en mens hun var nede. og idet jeg gikk ut av døra dems hørte jeg musikk igjen. tenkte ikke noe over det. men når vi kom tilbake var TV'en på igjen... DET er skremmende. ikke nok med det, hun fortalte at hu og en venninne har drevet spiritisme i huset. (Ja, de driver med ookkultreligioner og tror på wicca og dets levemåter. alle mulige rare medaljonger og røkelse og drit på rommet sitt) Det var liksom etter dette dette hadde skjedd, fordi de ikke avslutta seansen "riktig". jaja. skremmende er det. og enda mer skremmende at jeg ikke visste noe om dette før etter at det hadde skjedd merkelige ting.

(ikke tru jeg er gal folkens. DraZeN skjønner meg garantert. :p)

Lenke til kommentar

KAN jo hende at disse "spøkelses-historiene" er ekte..

 

Onkelen min, som jobber på Dora bowling i tr.heim kom på jobb i 6 tia en gang, men når han gikk inn så stod alle bane lysene på, som HAN hadde slått av før han drog hjem ( han var den siste som gikk ), å på banen vare det et.. ja. bare et. naket dame fotspor, så han ringte security å ba de sjekke om det var noen der, men de fant INGEN noen plass, dagen etter så kom dama hannes ( ja, begger jobber der ) på jobb i 6 tiden,. Åpnet døra, så gikk plutselig alarmen, så hun ringte security også, men de fant ingen spor av noen ting.. det akkurat samme skjedde dagen etterpå. etter at hun hadde låst opp, så gikk alarmen.. ( ja, disse to er noen man kan stole på, de tuller ALDRI om slikt ) Så hun ringte security IGJEN, de kom, men fant INGENTING,,

 

Dagen etter, før hun åpnet døra så sa hun i løse lufta, Nå går JEG inn først... hun gikk inn, å alarmen gikk ikke..

 

 

Scary :ermm:

 

EDIT: Dora er også FYLT med døde lik fra Jøder, russere osv fra WWII ( i veggene altså )

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
KAN jo hende at disse "spøkelses-historiene" er ekte..

 

Onkelen min, som jobber på Dora bowling i tr.heim kom på jobb i 6 tia en gang, men når han gikk inn så stod alle bane lysene på, som HAN hadde slått av før han drog hjem ( han var den siste som gikk ), å på banen vare det et.. ja. bare et. naket dame fotspor, så han ringte security å ba de sjekke om det var noen der, men de fant INGEN noen plass, dagen etter så kom dama hannes ( ja, begger jobber der ) på jobb i 6 tiden,. Åpnet døra, så gikk plutselig alarmen, så hun ringte security også, men de fant ingen spor av noen ting.. det akkurat samme skjedde dagen etterpå. etter at hun hadde låst opp, så gikk alarmen.. ( ja, disse to er noen man kan stole på, de tuller ALDRI om slikt ) Så hun ringte security IGJEN, de kom, men fant INGENTING,,

 

Dagen etter, før hun åpnet døra så sa hun i løse lufta, Nå går JEG inn først... hun gikk inn, å alarmen gikk ikke..

 

 

Scary :ermm:

 

EDIT: Dora er også FYLT med døde lik fra Jøder, russere osv fra WWII ( i veggene altså )

Mener du fotspor fra en dame? Åssen kan de vite at de kom fra en dame da?

 

Og hvorfor er veggene fylt med lik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...