Gå til innhold

Spøker det i huset mitt?


DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe. Har lest hele Barton-historien, og sett videoen. Jæævli skremmende. Jeg tror at det finnes noe mer mellom himmel og jord; hvorfor skulle det ikke det? :)

 

Hvis en ser på ørene, og kostyme til denne personen på videoen ser ikke dette ut som et menneske. Greit, kostymet kan han ha funnet, men det der er IKKE vanlige, mennesklige ører.

 

Forøvrig; da jeg overnattet hos en kamerat av meg for ikke lenge siden så fortalte han om da han og en annen kamerat hadde vært der og sovet. De hadde lagt seg for å sove, med vinduene lukket og lukket døren helt. Midt på natten hadde han ene våknet (han som bor der), og lest litt siden han ikke fikk sove. Da hadde døren vært åpen. Mens han lå og leste hørte han flere merkelige lyder utenfor døren, og plutselig labbet et menneske forbi den åpne døren. Gikk på do, men kom aldri tilbake. Han tenkte det bare var faren, men da han spurte faren neste dag hadde han ikke vært ute av sengen den natta. Det var ingen andre enn de tre i huset.

 

Slikt er litt skremmende. :/

 

Edit:

Og det var ikke en tyv, eller noe. Ingenting ble stjålet. :O

Ofte nåer en går på do mitt på natta, og serlig når en er veldig trøtt så er det ikke altid en husker at en har vert på do. Hvis du vanlig vis ligger til 12 på dagen eller ett, og morra di vekker deg og gir deg en beskjed klokka syv før ho drar, da husker en sjelden den når en vokner med mindre en var sikkelig våken når en fikk den beskjeden.

En annen ting er når du feks. går ut så låser du døra, men når du prøver å huske om du låste døra så husker du det sjelden.

 

 

Det med dører som glir opp og igjen og div andre lyder i huset kommer oftest av spenninger i huset som løser seg. Hvis det feks en vinter har ver særlig mye snø på taket og enda bedra om det har vert mye mer på den ene siden. Da bygges det opp store spenninger i tilleg til de som er der fra huset ble bygd. Når de utløses så kan de faktisk være kraftige, men det kommer mye ann på huset.

Lenke til kommentar

Okei...nå måtte jeg bare poste her. På fredag satt jeg i stua. Plutselig slår lyset seg på og flombelyser stua. :cry: Skjønte ikke noe og gikk og slo det av. Igår kveld slo pc'en til dattern min seg på to ganger. Og ikke rett etter hverandre men med en times mellomrom ca. Fikk den sinnykt fæle windows oppstartslyden i høytalerne. Måtte dra ut kontakten til slutt. Dama freake nå helt ut og jeg fikk ikke lov engang til å gå å hente posten. Lurer på hva mer som skjer etter hvert. Hu som hadde leiligheten før daua på kjøkkenet mitt rett før jeg kjøpte den. Det lukta skikkelig lik der og måtte vaske masse. :hmm:

Lenke til kommentar

En natt jeg var hjemme alene, hørte jeg en mystisk lyd fra doen og gikk for å sjekke ut hva det var for noe. Da jeg nærmet meg, luktet jeg en ekkel overveldende stank, og jegfreaka skikkelig ut. jeg åpnet døra, og det var helt mørkt der inne, og helt stille... helt til jeg hørte "gnafs, gnafs!"! Jeg skrudde på lyset, og dette var det jeg så: En feit same, som dreit mens han åt ferske joikaboller! Han kikket opp på meg, og sa med en hul stemme: "Æ heite Sigve, og du har kasta joikabolla i søpla! FY FY!" I panikk fikk jeg en lys idé; Jeg trakk ned snora, og han forsvant.

 

Det er heeeeeeelt sant! :innocent:

Lenke til kommentar
En natt jeg var hjemme alene, hørte jeg en mystisk lyd fra doen og gikk for å sjekke ut hva det var for noe. Da jeg nærmet meg, luktet jeg en ekkel overveldende stank, og jegfreaka skikkelig ut. jeg åpnet døra, og det var helt mørkt der inne, og helt stille... helt til jeg hørte "gnafs, gnafs!"! Jeg skrudde på lyset, og dette var det jeg så: En feit same, som dreit mens han åt ferske joikaboller! Han kikket opp på meg, og sa med en hul stemme: "Æ heite Sigve, og du har kasta joikabolla i søpla! FY FY!" I panikk fikk jeg en lys idé; Jeg trakk ned snora, og han forsvant.

 

Det er heeeeeeelt sant! :innocent:

Huff..

Du bør kanskje flytte? siden huset ditt er hjemsøkt av en same som heter Sigve!

:no:

Lenke til kommentar

Hva du tar som bevis er for deg og bestemme. Kulturellt oppspin sier du? Hvordan vet du at det er oppspinn når du hører så mye paranormale historier overalt?

Har selv opplevd og lest om skumle hendelser opp gjennom tidene så jeg velger å tro på sånt.

Synes mye av det jeg har lest er seriøst nok til å tro på. Du kjenner visst alt og alle du? :)

Lenke til kommentar
Hva er så vanskelig med å tro på dette?

Det eksisterer ikke beviser, det er kulturellt oppspinn (som religion), det presenteres på en høyst suspekt måte (hvorfor ser jeg ingen seriøse rapporter på dette, men bare hjemmesider laget av gærninger?).

Det er så mye her på jord det ikke er forklaring på. Men er virkelig det trådstarter og andre beskriver så vanskelig å godta? Er forresten enig med deg i en del av det du sier om at det ikke er seriøs forskning på området.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg ikke skulle nevne dette men nå er det nok. Har opplevd tallene 666 nå 4 ganger over 1-2 uker. Første gangen var i en fil, altså størrelsen på filen. Andre gangen var 1999 oppned på en støvsuger. Fikk nettop scoren 12 (666) i 3d mark 03. Sto på jobben og så ned på klokka, da gikk den akkurat fra 13:17-13:18 (LES LINK)

Er det slik at jeg er stigmatisert av djevelen?.. :ohmy:

(nei, dette er ikke tull) :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...