Gå til innhold

Skjerm og himmelretning...? :-S


Pandemonia

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg en ny skjerm, og i brukerveiledningen sto det at skjermen må vendes mot øst.

 

Dette er en 19" CRT flatskjerm. ( dvs, ikke sånn liten flatskjerm, men en stor, " vanlig " skjerm, bare at selve skjermen, bildet, er flatt, og ikke buet/kurvet, som de fleste skjermer.

Min står mot sør-sørvest. Det har også de gamle skjermen alltid gjort. Jeg har ikke merket noen negativ forskjell fra min skjerm til andres skjermer som er vendt til andre retninger.

Jeg bare synes at dette er så innmari rart. Noen som kan kaste lys over saken ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er du sikker på at det var snakk om himmelrettninger her, og ikke noe annet dårlig oversatt fra taiwansk til engelsk ettellerannet?

 

...for hvorfor i all verden skal en skjerm vendes mot en spes. himmelretning?

 

Har du mulighet til å legge ut bilde av brukerveiledningen? Dette MÅ jeg bare se! :D

Lenke til kommentar

Hahahaha, dette hørtes jo bare helt fantastisk ut!

 

Hadde vært supert hvis du kunne poste et bilde av den teksten.

 

Det kan jo hende den skjermen er laget spesielt ved hensyn til muslimske kjøpere slik at dem etter en hard gaming økt kan vende seg mot mekka?

 

Nei, likte det skjermen må vendes mot øst jah, min står i Nord-Vest. Tror dere at hvis jeg vender den mot Øst at jeg får bedre farger? :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg vender alltid min skjerm mot øst, dette er fordi det kan ha en innvirkning på dypvannfiskenes sexualliv. Og jeg merker stor forskjell spes når det er snakk om klarhet og farge gjengivelse på skjermen, og jeg kan kjøre mye høyere refresh rates.

 

Da jeg spillte Doom 3 merket jeg også at jeg fikk nesten 40fps ekstra, og at jeg ble ekstra flink til og drepe demoner, tok bare 23 timer og runne spillet.

 

 

Så et lite tips til alle sammen, suger PCen eller skjermen din vend den mot øst. DEtte er det absolut beste, og kan gjøre deg til en bedre spiller.

 

 

 

*Hikk, rap..*

 

God natt

 

:cry:

Lenke til kommentar
Tror dere at hvis jeg vender den mot Øst at jeg får bedre farger?  :innocent:

Nei, men du får +1000 3Dmarks. :p

*tsk tsk* Flytta skjermen når jeg kom hjem fra jobb i dag... fikk ikke +1000 ekstra 3dmark :cry:

 

Faktisk så ble det eneste resultatet av at jeg flytta skjermen at jeg fikk vekk et par "hybelkaniner" vet ikke om disse kan kalles det da dem lignet mer på hamster og holder til rundt pcn....

Lenke til kommentar

Hmm, så rart.

Menmen, da har jeg iallefall fått bekreftet, for min del iaff, at det bare er tullshit vikken retning den skal stå i...

 

Nei, er ganske sikker på at det ikke er en dårlig oversetting eller noe lignende. Kan godt ta et bilde av dette i bruksanvisningen, men jeg har intet sted å uploade det... :no:

Lenke til kommentar
Det er jo veldig greit at det står i manualen hvilken retning skjermen skal stå. Så slipper man å tenke på det selv.

 

Personlig har jeg min nord-øst, men det går ganske greit siden jeg ikke har tro på mekka.

mekka er et faktum.

det er en by og den finnes.

 

tro kan du gjøre på skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...