Gå til innhold

Minst ensformige FPS...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deus Ex, absolutt. Spiller oppfølgeren nå, men får ikke den samme følelsen (har ikke noe med den ensidige ammoen å gjøre, skal være slik).

 

No One Lives Forever 1 og 2

 

OFP 1985..

 

Og jeg tror Vampire The Masquerade (Bloodlines) vil stå frem som et av disse kongespillene med variert action. Har sett de lange videoene med introduksjon fra utviklerne, samt de på siten ("Know any games that we can play...?" haha).

Lenke til kommentar
Nei, Morrowind er ingen First Person Shooter. Ja, perspektivet er førsteperson, men dette er ikke det samme som FPS. Morrowind er RPG.

Men det er ikke ensformig og for mitt vedkommende så er det en blanding av rpg og fps (first person slasher :D ) Så morrowind med doom 3 grafikk :dribble: eller en fps blandet med rpg delen og verdenen i morrowind :dribble:

Lenke til kommentar
QUOTE (odex @ 09/08/2004 : 01:28)

Nei, Morrowind er ingen First Person Shooter. Ja, perspektivet er førsteperson, men dette er ikke det samme som FPS. Morrowind er RPG. 

 

 

Men det er ikke ensformig og for mitt vedkommende så er det en blanding av rpg og fps (first person slasher  ) Så morrowind med doom 3 grafikk  eller en fps blandet med rpg delen og verdenen i morrowind 

 

Du ber om noe perfekt... Det har ikke spillverden gitt oss ende :dontgetit:

 

Forøvrig, det minst ensformige må være Deus Ex (den første), som har blitt nevnt av flere.. Likte ikke nummer to jeg heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...