lperik Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 (endret) Hater at nesten samtlige bekjente dro til diverse byer i Norge for å studere mens jeg sitter værfast hjemme uten en dritt å finne på de neste åra.. EDIT: Hater å studere Endret 29. september 2004 av lperik
knutby Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Ikke mange ting jeg hater, men jeg missliker mye
sim Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 hater aller værst å vente på bussen!! det er verdens leeeeeeeeeeengste og kjipste tid. Du vet du mååååååå stå der i fem min til og det er ingenting du kan gjøre for at det skal gå fortere! Du kan løpe til et tidligere busstopp..
lperik Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Hm... Topp 3: 3DMark, Naruto og CS. Hei! hva er galt med counter strike a!
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Skrevet 1. oktober 2004 Veeeel.. At det har lært fjortisser ord som nåbb, liit og eid?
Fredrik Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Hm... Topp 3: 3DMark, Naruto og CS. Hei! hva er galt med counter strike a! Jeg trodde bedre om deg. CS er greit nok, om man slipper alle fjortissene som spiller det.
Ostepølsa Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 jeg har vært uten internett i snart 2 dager grrr, jeg klikker mongo snart
tor_erik Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Folk som krasjer i bilen min og vrir det til at det var min feil. (Har bare skjedd en gang, though) Endret 1. oktober 2004 av tor_erik
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Hjemmesider laget av norske mennesker som er skrevet på (dårlig) engelsk, istedefor at de holder seg til et språk de kan.
MountainRivera Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 generelt forlk som whiner er irriterende. Veldig enig. Generelt folk som bruker ord som egentlig ikke betyr noe..
Jaffe Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 jeg har vært uten internett i snart 2 dager grrr, jeg klikker mongo snart Hvordan kan du poste i forumet uten internett? :!:
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Er på LAN, og må si meg ganske lei av CS-Gamerne.. Hyler og skråler som noen elendige høns.
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hater mattelæreren min. Seriøst, værste vesenet på jord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå