Gå til innhold

Komplett best i test!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Komplett.no. Billigst og ganske raske med et meget godt utvalg av varer.

Jeg må si meg enig at Komplett gikk av med seieren. :thumbup:

 

 

(Netshop.no. Prisgunstig tålmodighetsprøve. Leveringstid: 5 dager +) :thumbdown:

Netshop lang leveringstid??? :!: Hver gang jeg har bestilt der har varen vært her dagen etter eller to dager etter, og det er ikke få gangene!

Liker netshop klart best!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Joda! En enkel stikkprøve på den måten de er ikke noe grunnlag å gi folk karakter på. Når jeg bestilte et hovedkort fra Komplett om dagen, tok det over 5 dager før de i det hele tatt plukket det ned fra hyllene og sendte det med Posten. Og ja, de hadde det på lager.

 

Men men, Komplett er en bra butikk og de fortjener oppmerksomhet. Dessverre var ikke service en del av testen her tho.

Lenke til kommentar
Se på ukens poll, på hardware.no: 43% foretrekker Komplett. Det er nok ikke uten grunn! Netshop på andre plass med 22%, som er halvparten!

GRUNNEN er jo at Komplett har eksistert i en mannsalder, mens Netshop har såvidt "åpnet". Tipper Netshop tar kunder fra Komplett hver eneste uke ..

Lenke til kommentar
Joda! En enkel stikkprøve på den måten de er ikke noe grunnlag å gi folk karakter på. Når jeg bestilte et hovedkort fra Komplett om dagen, tok det over 5 dager før de i det hele tatt plukket det ned fra hyllene og sendte det med Posten. Og ja, de hadde det på lager.

 

Men men, Komplett er en bra butikk og de fortjener oppmerksomhet. Dessverre var ikke service en del av testen her tho.

Sier ordet fellesferie deg noe?

Lenke til kommentar

En slik test som det her sier ikke så alt for mye. Det er når du kommer til returer det virkelig viser seg om det er en god webshop eller ikke!

De fleste butikker er ganske raske på leveringer, men på returer kan det fort ta svært lang tid. Komplett som vant testen, bruker f. eks. svært lang tid på returer.

 

De kunne også sendt webshoppene en mail hvor de spurte om forskjellige ting for å teste hvor god service de har (dette ville iallefall si bittelitt om servicen).

Komplett har etter min erfaring en elendig service, jeg ser at det er flere på forumet som har erfart det samme.

 

Webshopguiden til hardware sier en del mer om webshopene enn denne testen!

Der kan man se de som handler sine erfaringer.

Lenke til kommentar
Send en mail til alle butikkene.. Og jeg kan garantere dere at Netshop er raskest til å svare. Selv om det er i en HELG!  :cool:

 

Det er kundeservice det..

Kanskje noe med at komplett har MANGE flere kunder? :p

Joa, men da burde de ansette fler folk ... Ikke klage på at de har "for mange" kunder. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...