Gå til innhold

Komplett best i test!


Anbefalte innlegg

Send en mail til alle butikkene.. Og jeg kan garantere dere at Netshop er raskest til å svare. Selv om det er i en HELG!  :cool:

 

Det er kundeservice det..

Kanskje noe med at komplett har MANGE flere kunder? :p

Joa, men da burde de ansette fler folk ... Ikke klage på at de har "for mange" kunder. :)

Sparer mye penger ved og ha 6 timers treg support da vettu :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Send en mail til alle butikkene.. Og jeg kan garantere dere at Netshop er raskest til å svare. Selv om det er i en HELG!  :cool:

 

Det er kundeservice det..

Kanskje noe med at komplett har MANGE flere kunder? :p

Joa, men da burde de ansette fler folk ... Ikke klage på at de har "for mange" kunder. :)

Sparer mye penger ved og ha 6 timers treg support da vettu :p

6 timer?? Pleier å ta 24 for meg... :p

 

Uansett, de tjener ikke på det i det lange løp... Om alle kundene går over til Netshop fordi de har bedre service... ;)

Lenke til kommentar

Sparer mye penger ved og ha 6 timers treg support da vettu :p

6 timer?? Pleier å ta 24 for meg... :p

 

Uansett, de tjener ikke på det i det lange løp... Om alle kundene går over til Netshop fordi de har bedre service... ;)

Komplett har mange faste kunder som aldri ville bestilt fra andre en dem

 

Edit: Dem gidder ikke å gjøre noe med "problemet" føre dem mister kunder pga kunde servicens

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

¤¤¤ Unødvendig mye quoting er fjernet ¤¤¤

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Har nettopp bestilt deler fra Komplett, netshop og PSdata. Alle var like raske med leveringen, så det er nok best å sjekke prisene hos alle tre istedetfor å melde seg inn i fanklubb til en av disse. I tillegg er alle stort sett greie og raske til å hjelpe ved problemer :yes: .

Det skal bra mye til for å kunne plukke ut én av disse tre butikkene som vesentlig bedre enn de andre.

 

MVH Audun

Lenke til kommentar

Den testen i Hjemme PC er rett og slett en av de mest talentløse tester som er gjort. At de kun tar et gitt antall varer som de bestiller, for og så se hva det koster og hvor lang tid det tar er overhodet ikke noe grunnlag for en test av en nettbutikk.

 

Det nevnes ikke hva det er de vektlegger i "undersøkelsen", og de tar overhodet ikke med service, retur og garantier f.eks. Hvorfor tar de ikke med litt erfaringer fra kunder som har handlet på de respektive butikkene.

 

Det går ikke an å bedømme en butikk på samme måte som man gjør med en resturant

Lenke til kommentar
pcutstyr.no er billigere enn komplett

men 10 ganger verre kundeservice, leveringstid osv..

 

komplett har utmerket service.. og jeg tror dem kommer til å skjerpe seg.. gi dem litt tid.. :)

 

Og angående utsending.. der er microplex og psdata på toppen... netshop reklamerer jo med at de leverer samme dag så lenge ordern er inne før kl 15

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Hmm.

Eg har to favoritter: Komplett og Microplex.

Har veldig gode erfaringer med begge to.

 

Komplett har ganske godt utvalg, og jevnt over bra pris og stort varelager.

 

Har aldri hatt problem med verken retur eller support. Tvert imot.

 

Microplex er forresten berre hærlige! Kjempebutikk! Absolutt alt er bra der! :)

Lenke til kommentar
Host, hver gang jeg har sendt inn noe defekte varer til komplett har det tatt rundt 3-4 uker.

Netshop brukte hele 3 dager, fra jeg sendte varen, til jeg fikk den tilbake en ny.

Selv om du har hatt problemer med komplett så vill jo ikke det si at jeg har hatt det...

I det siste har jeg levert inn 2 skjermkort.. og det har gått maks 14 dager før jeg hadde nytt i posten.. Enten samme kort, eller annet med samme verdi

Lenke til kommentar
Den testen i Hjemme PC er rett og slett en av de mest talentløse tester som er gjort. At de kun tar et gitt antall varer som de bestiller, for og så se hva det koster og hvor lang tid det tar er overhodet ikke noe grunnlag for en test av en nettbutikk.

 

Det nevnes ikke hva det er de vektlegger i "undersøkelsen", og de tar overhodet ikke med service, retur og garantier f.eks. Hvorfor tar de ikke med litt erfaringer fra kunder som har handlet på de respektive butikkene.

 

Det går ikke an å bedømme en butikk på samme måte som man gjør med en resturant

Hvis du vil ha erfaring fra kunder, kan du jo bare se resultatet av voten på hardware.no forrige uke. Komplett vant med over dobbelt så mange votes.

Lenke til kommentar

Vi må huske at vi ikke er den gjennomsnittlige bruker? Alle som henger rundt på dette forumet har bestilt en god del utstyr, og de fleste av oss har da hatt sure erfaringer med nettshoppene.

 

jeg gidder ikke forsvare komplett, da jeg har opplevd masse surr i forhold til kundebehandling. Jeg har ikke prøvd netshop ennå, men jeg skal teste det så fort jeg skal ha nye deler.

 

leste nettopp testen... :thumbdown:

Endret av gthaman
Lenke til kommentar
Komplett.no. Billigst og ganske raske med et meget godt utvalg av varer.

Komplett billigst??? De er jo ikke engang på Topp 10 ifølge Hardware.no sin Webshoptest.

Hmmmmm, noen som bør holde seg oppdatert kanskje?Webshoptest, 2. kvartal

 

Leveringstid varierer fra bestilling til bestilling, netshop til netshop. Alle har forskjellige erfaringer med forskjellige leverandører. :hmm:

 

Noen kan oppleve god service, andre helt ræva service. Det er mange faktorer som spiller inn. :(

 

Jeg personlig holder meg til komplett, av gammel vane. Som der vet er gammel vane vond å vende :hrm:

Lenke til kommentar

De er iallefall ikke noe vits å krangle om hvem som er best av komplett og netshop etterom de begge er bra både på pris og service..

 

Irreterende er det når et blad tar en slik blindtest, for mang en gang har jeg bestilt med komplett og det har tatt opp til en veke før jeg får varen....

 

Handler for ca 150.000,- i hardware hvert år og har prøvd de fleste netshopene. Jevnt over er både mpx, psdata, komplett og netshop like raske..

 

Men beste og raskeste servicen jeg har fått er faktisk hos nykomeren netshop, et eks på det. : Sendte en defekt hdd kl 1800 på kvelden, dagen etter kl 0900 fikk jeg sendingsbekreftelse om at ny disk var sendt. Rask service det :):thumbup:

 

Rscue

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...