Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette KAN være off topic men jeg er så jævla lei av tomshardware som er kjøpt og betalt av nvidia! Den siste Doom3 benchmarken deres viser fram til 4x aa eller nuet! og man ser tydelig at Atis nye kort tar innpå for hver gang de øker antialising x ganger. De stopper seff på 4x og sier at nvidia er den klare vinner. Noe som gjør meg lettere forbannet. Faen asså kan ikke noen starte en underskriftskampanje for å stoppe den jøvla bitchinga til TH? De er godt betalt de som jobber der siden de er kjøpt av både Intel Og nvidia. Hver gang ett ati kort vinner drar de fram en av 20 benchmarks hvor nvidia har the "upper" hand og sier "We cant really draw a conclusion of wich card is the best as this point"! Får så lyst til å hijacke ett fly og kjøre hele bygget til helvete! (dette kan mulig gi grunnlag for anmeldelse så la stryke den siste setningen)

Lenke til kommentar
dette KAN være off topic men jeg er så jævla lei av tomshardware som er kjøpt og betalt av nvidia! Den siste Doom3 benchmarken deres viser fram til 4x aa eller nuet! og man ser tydelig at Atis nye kort tar innpå for hver gang de øker antialising x ganger. De stopper seff på 4x og sier at nvidia er den klare vinner. Noe som gjør meg lettere forbannet. Faen asså kan ikke noen starte en underskriftskampanje for å stoppe den jøvla bitchinga til TH? De er godt betalt de som jobber der siden de er kjøpt av både Intel Og nvidia. Hver gang ett ati kort vinner drar de fram en av 20 benchmarks hvor nvidia har the "upper" hand og sier "We cant really draw a conclusion of wich card is the best as this point"! Får så lyst til å hijacke ett fly og kjøre hele bygget til helvete! (dette kan mulig gi grunnlag for anmeldelse så la stryke den siste setningen)

Så slutt å les toms da.

 

AtW

Lenke til kommentar
dette KAN være off topic men jeg er så jævla lei av tomshardware som er kjøpt og betalt av nvidia! Den siste Doom3 benchmarken deres viser fram til 4x aa eller nuet! og man ser tydelig at Atis nye kort tar innpå for hver gang de øker antialising x ganger. De stopper seff på 4x og sier at nvidia er den klare vinner. Noe som gjør meg lettere forbannet. Faen asså kan ikke noen starte en underskriftskampanje for å stoppe den jøvla bitchinga til TH? De er godt betalt de som jobber der siden de er kjøpt av både Intel Og nvidia. Hver gang ett ati kort vinner drar de fram en av 20 benchmarks hvor nvidia har the "upper" hand og sier "We cant really draw a conclusion of wich card is the best as this point"! Får så lyst til å hijacke ett fly og kjøre hele bygget til helvete! (dette kan mulig gi grunnlag for anmeldelse så la stryke den siste setningen)

 

Hehe.. Du har lov å mene det du vil...

Lenke til kommentar
dette KAN være off topic men jeg er så jævla lei av tomshardware som er kjøpt og betalt av nvidia! Den siste Doom3 benchmarken deres viser fram til 4x aa eller nuet! og man ser tydelig at Atis nye kort tar innpå for hver gang de øker antialising x ganger. De stopper seff på 4x og sier at nvidia er den klare vinner. Noe som gjør meg lettere forbannet. Faen asså kan ikke noen starte en underskriftskampanje for å stoppe den jøvla bitchinga til TH? De er godt betalt de som jobber der siden de er kjøpt av både Intel Og nvidia. Hver gang ett ati kort vinner drar de fram en av 20 benchmarks hvor nvidia har the "upper" hand og sier "We cant really draw a conclusion of wich card is the best as this point"! Får så lyst til å hijacke ett fly og kjøre hele bygget til helvete! (dette kan mulig gi grunnlag for anmeldelse så la stryke den siste setningen)

Jeg føler med deg :innocent:

Lenke til kommentar
dette KAN være off topic men jeg er så jævla lei av tomshardware som er kjøpt og betalt av nvidia! Den siste Doom3 benchmarken deres viser fram til 4x aa eller nuet! og man ser tydelig at Atis nye kort tar innpå for hver gang de øker antialising x ganger. De stopper seff på 4x og sier at nvidia er den klare vinner. Noe som gjør meg lettere forbannet. Faen asså kan ikke noen starte en underskriftskampanje for å stoppe den jøvla bitchinga til TH? De er godt betalt de som jobber der siden de er kjøpt av både Intel Og nvidia. Hver gang ett ati kort vinner drar de fram en av 20 benchmarks hvor nvidia har the "upper" hand og sier "We cant really draw a conclusion of wich card is the best as this point"! Får så lyst til å hijacke ett fly og kjøre hele bygget til helvete! (dette kan mulig gi grunnlag for anmeldelse så la stryke den siste setningen)

En underskriftskampanje hadde jeg elsket å sett. Jeg har deltatt i lignende mot THG før, men de gir totalt faen. De lever ikke av klicks fra entusiaster, men folk med lite datakunskap som ikke skjønner bedre. ALLE som har litt vett i hodet ser at THG favoriserer enkelte produsenter. Det er til og med laget en parodi på THG, som først het TomsHardwareBribe, men senere ble endret til TomsHardwareTribe.

Bakrunnen er at THG endrer benchmarksuiten ettersom hvilke produkter de kan teste sammen. Tester de Intel mot AMD, så bruker de så klart 9 forskjellige dicx enodere, og kun et spill. Tester de nVidia, så dropper de på mystisk vis å kjøre med høy AA + AF, og samtidig kan jeg tenke meg de glemmer å bruke TemporalAA på ATI kortene.

 

Les den her:

 

http://home.planetinternet.be/~bbaeyen2/thb/index.htmll

 

 

ALLE de store sidene og forumene har milevis med poster/tråder om Tom on the take, men Tom driter i det som vanlig. Han tjener fett + litt til uansett.

 

Eneste som hjelper er fyrstikker og tennveske.. evt. den ideén med flyet.

Endret av formann
Lenke til kommentar
men temproal AA er vel noe kun ATI (ikke sett d før jeg) har og vil da kanskje være litt urettferdig å teste da. (?)

 

Egentlig så driter jeg i dette ATI vs Nvidia. Har hat begge deler og liker dem begge.

 

Liker vel egentlig fortsatt ATI litt bedre.

Uretferdig å teste? du kødder?

 

Da er det uretferdig å teste med 3Dc når det kommer.. eller med SM3.0 i FarCry og HL2 ?

Lenke til kommentar

Det er vel likevel som folk sier: La være å lese THG dersom det irriterer så mye. Internett gir deg en helt fantastisk frihet til å sile informasjon og velge kilder som du syns virker troverdige. Dersom du leser Anandtech, THG, HardOCP osv og tar ett snitt av disse tror jeg kanskje du er i nærheten av virkeligheten. Men jeg stoler ikke på noen av dem enkeltvis.

 

Stoler på hw.no da :w00t:

Lenke til kommentar
Alt uklokket og alt av instillinger på maks;

 

P4 2.8Ghz

1GB ram

Hercules Radeon 9800pro @ standar

 

Fikk 36.0;

 

Ultra Quality

1280x1024

AA=16

 

Btw, steg faktisk i FPS, da jeg gikk fra 1024 x768 & AA=0 til 1280x1024 med AA=16.. Steg med hele 6-7 fps..

 

:w00t:

Du må gjøre noe alvorlig feil, om du ikke kødder da.. Umulig at du får 36 fps i 1280x1024 ultra high og AA 16 med den PCen der, _så_ bra er den ikke.

 

Dessuten er det ikke mulig å få mer fps i høyere oppløsning og høyere AA, det sier seg jo selv...

 

 

Starta du D3 på nytt etter at du skifta oppløsning osv? Når du gjør visse grafikkinnstillinger i D3 må du enten starte spillet på nytt eller skrive vid_restart i console for at endringene skal tre i kraft (som det så pent heter på windowsk).. Pluss at du må kjøre timedemoen 2 ganger for å få riktig resultat... Tror ikke du helt fulgte den her oppskrifta.

Det er faktiskt sant!

 

Jeg restartet ja etter hver gang jeg endra noe..

 

Det er sant, er like overrasket selv..

 

Og jeg kjørte den 2 ganger.. Vet ikke jeg hva som skjer.. Men kan jo ikke klage..

 

 

Jeg kan jo ta scrn shot?

Lenke til kommentar
ThaAndre: Det er rett og slett ikke mulig. Det må du også forstå?

Jeg vet..

 

Virker som om utgaven min er buggy.. Fant ut nettop at instillingene jeg valgte ikke blir aktivert, likevell om jeg skrur dem på før restart.. Er enten eller.. Har jo da selvfølgelig trodd at dem blir aktivert når jeg restarter.. Må være der det ligger..

 

:thumbdown:

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar
Det er faktiskt sant!

 

Jeg restartet ja etter hver gang jeg endra noe..

 

Det er sant, er like overrasket selv..

 

Og jeg kjørte den 2 ganger.. Vet ikke jeg hva som skjer.. Men kan jo ikke klage..

 

Du har nok ett monsterbetakort forkledd som 9800Pro fra ATI :D:D

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...