Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer, Carnifex, heldig med den der :)

Takk for det :) Driver og laster ned siste driver fra nvidia. Er det den jeg bør bruke?

Prøv deg fram, tror at den er den beste nå, eller du kan jo prøve noen drivere fra www.guru3d.com :)

Jaja.. gikk heller dårlig det. Ser ut til at jeg må skaffe meg en ny powersupply. Satt i kortet, satte i strøm og forsøkte å starte. Så gikk viftene en omdreining eller to og ikke noe mer. Forsøkte å plugge ut disker og brenner og slike ting, men fikk ikke liv i det.. :(

 

Det kan jo være noe annet men jeg vet ikke helt hva i såfall..

Lenke til kommentar
Da har jeg kjørt timedemo

 

først gang: 28.2 fps

andre gang: 33.2 fps

 

Kjører på medium setting og 1024 i oppløsning (ble anbefalt av spillet som testet systemet)

 

2.4 Ghz P4 (400), 1 Gig SDram (pc133) (rammen hos meg er flaskehals), HK=et dårlig hk (400) som er 3 år gammelt. Radeon 9800 Pro 128 MB

 

Er egentlig helt fornøyd, selv om det kunne vært bedre flyt i spillet.

 

Tror dere jeg kan spille Far Cry på en bra måte med mine specs?

Ja det burde fungere fint fint!

Jeg spiller Doom 3 på et geforce 3 ti500, XP1800+, 512 MB DDR Ram...

 

For meg funker far cry bra! :)

Bare last ned patchen til det! ;)

Lenke til kommentar
Gratulerer, Carnifex, heldig med den der :)

Takk for det :) Driver og laster ned siste driver fra nvidia. Er det den jeg bør bruke?

Prøv deg fram, tror at den er den beste nå, eller du kan jo prøve noen drivere fra www.guru3d.com :)

Jaja.. gikk heller dårlig det. Ser ut til at jeg må skaffe meg en ny powersupply. Satt i kortet, satte i strøm og forsøkte å starte. Så gikk viftene en omdreining eller to og ikke noe mer. Forsøkte å plugge ut disker og brenner og slike ting, men fikk ikke liv i det.. :(

 

Det kan jo være noe annet men jeg vet ikke helt hva i såfall..

ops..ble ingen bra start får ditt nye kort.er det 360watt powersupply du bruker ?

Lenke til kommentar
Gratulerer, Carnifex, heldig med den der :)

Takk for det :) Driver og laster ned siste driver fra nvidia. Er det den jeg bør bruke?

Prøv deg fram, tror at den er den beste nå, eller du kan jo prøve noen drivere fra www.guru3d.com :)

Jaja.. gikk heller dårlig det. Ser ut til at jeg må skaffe meg en ny powersupply. Satt i kortet, satte i strøm og forsøkte å starte. Så gikk viftene en omdreining eller to og ikke noe mer. Forsøkte å plugge ut disker og brenner og slike ting, men fikk ikke liv i det.. :(

 

Det kan jo være noe annet men jeg vet ikke helt hva i såfall..

Funker det hvis du setter i det gamle kortet igjen? Hvis ja, så må du nesten bare prøve å sette i Ultra kortet igjen. Husk å koble til strøm på det. Hvis ikke du har under 350w PWR så skal det ikke være noe problem. Ihvertfall ikke bare for å få startet den opp. Kan selfølgelig også være kortet er defekt. Du må nesten bare prøve deg litt frem.

Lenke til kommentar

Det funker fint med det gamle kortet. Jeg forsøkte igjen nå og plugget ut alle harddisker, cd rom og cd brenner. Ikke tegn til liv. Ser ut som kortet er doa men jeg skal teste litt mer selvsagt. Det rare er at når jeg har satt i kortet, plugget i begge power connectorene, setter i strømledningen og slår på strømmen da går viftene ett par omdreininger akkurat som før. Men når jeg trykker på maskinen er det helt dødt. Skulle jo tro jeg hadde fått POST i allefall når jeg har plugget ut så mye annet som trekker strøm. :(

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Ehem.. Jeg var helt sikker på at jeg hadde 350 Watts forsyning, men dobbelsjekket nå. Er bare 300 Watt. :blush: Litt tabbe..

 

Det kan jo ha litt å si. ;) Syns likevel det er rart hvis det er strømmen så lenge alt annet var plugget ut..

 

Men, men.. får testet det hos en kompis og hvis det virker der så er det datakjeden neste..

Lenke til kommentar
Hei!jeg prøvde en gang til,etter litt tweaking med

samme maskinvare: 89,4 fps  :w00t:

 

P3,2ghz--1024mbGeilpc4200-- AsusP4C800-E deluxe--Asusx800xt--

zx-spectrum 48k

Hvilkne innstilling i spillet er dette ved? 1280x1024 Ultra High? Virker litt mye for den innstillingen med ett ATi kort.

ATi er best :green:

Omg, ånei, ikke en ny Merlin :no:

Lenke til kommentar
Hei!jeg prøvde en gang til,etter litt tweaking med

samme maskinvare: 89,4 fps  :w00t:

 

P3,2ghz--1024mbGeilpc4200-- AsusP4C800-E deluxe--Asusx800xt--

Dette tallet virker voldsomt høyt til et ATI kort å være i 1280x1024 Ultra High i Doom3! :omg:

 

Er du sikker på at du ikke har justert ned noe du ikke burde ha gjort, slik som f.eks. at du har satt ned oppløsningen, skrudd av skyggene eller noe sånt? :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...