Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"2148 frames rendered in 62,4 seconds = 34,2 FPS"

Det er da ikke så verst synes jeg. Med en annen CPU ville nok scoren vært en del bedre, men det får man fikse når man har råd :p

Det var jo elendig med et 6800GT... hvilken oppløsning var det?

Som jeg sier... Det er CPUen som trekker ned noe salig!! :thumbdown:

Får ikke mer enn 14000 i 3D Mark 01, men 10000 i 03.

 

Men uansett. Hadde visst på 4xAF (som jeg spiller D3 til vanlig med), men grafikkortet gikk på standard hastigheter. (350 GPU og 1000 DDR)

Klokka det opp til 400 og 1100 og da fikk jeg 36,3 FPS både med og uten 4xAF :D (sånn ca).

BTW: Oppløsningen var 1280x1024 @ Ultra high instillinger. Instillt på Høy kvalitet i driverne.

Lenke til kommentar
Men cpu'en din er jo ikke SÅÅ dårlig, og den er jo klokket... tror du burde få mer.. jeg får 65 fps eller noe med x800 som skal være mye tregere enn 6800 i doom 3..

Men CPUen går på bare 133Mhz FSB og da går RAMen på det samme. Mulig jeg kan ta ut den ene 2100 RAM brikken for så å sette opp timingsen på de to 2700 brikkene. Eller så kan jeg klokke CPUen litt på FSB, men den går ikke så langt og blir bare ustabil av det :cry:

Og så har du en Athlon 64 CPU. :love:

Lenke til kommentar
Enten så bor alle dere i usa og har allerede fått spillet,

 

ELLER:

 

så snakker vi her om sjørøverkopier.

ELLER: så har vi nettop kommet hjem fra ferie i USA.

ELLER: så har vi en tante eller onkel, eventuelt andre slektinger i USA som har sendt det.

ELLER: så har vi forhåndsbestilt fra en webshop i USA, som sendte spillet med en gang de fikk det inn.

ELLER: så jobber vi i spillbransjen her i Norge og får spillet på værdnslansering.

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
ELLER: så har vi nettop kommet hjem fra ferie i USA.

ELLER: så har vi en tante eller onkel, eventuelt andre slektinger i USA som har sendt det.

ELLER: så har vi forhåndsbestilt fra en webshop i USA, som sendte spillet med en gang de fikk det inn.

ELLER: så jobber vi i spillbransjen her i Norge og får spillet på værdnslansering.

 

Jeg håper inderlig for din skyld at du ikke tror at alle som har lagt in resultater her har kjøpt spillet?

 

Deler av folka her har sikkert lastet ned spillet, men det er ikke det som er poenget i denne tråden, her er det resultater uansett hvor man har fått spillet fra.

Lenke til kommentar
ELLER: så har vi nettop kommet hjem fra ferie i USA.

ELLER: så har vi en tante eller onkel, eventuelt andre slektinger i USA som har sendt det.

ELLER: så har vi forhåndsbestilt fra en webshop i USA, som sendte spillet med en gang de fikk det inn.

ELLER: så jobber vi i spillbransjen her i Norge og får spillet på værdnslansering.

 

Jeg håper inderlig for din skyld at du ikke tror at alle som har lagt in resultater her har kjøpt spillet?

 

Deler av folka her har sikkert lastet ned spillet, men det er ikke det som er poenget i denne tråden, her er det resultater uansett hvor man har fått spillet fra.

Jeg tror ingenting, men jeg bare påpeker at dere ikke kan utelukke noe!

Lenke til kommentar
xp!!??? hvorfor. får jo a64 til samme pris (+-bittelitt)

 

For da må jeg plutselig ha nytt hovedkort også. Gjerne RAM og for å utnytte A64en fullt ut.... Kjører litt billigere oppgradering den her gangen :)

Endret av sunh
Lenke til kommentar
Lurer på hva dere andre får i Doom3?

1280 * 1024 Ultra High oppsett.

Timedemo demo1.demo

 

p4,3.4ghz med en 9800pro non oc`ed (1gb crosair)

 

Score: 39.3

score. 46.2

score. 46.1

score 46.2

score 46.1

 

det rare er jo at dette skal egentlig ikke stemme da spillet ikke går sin gang føles ikke som om det er noen flyt (sikkert en major bug fra ati)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...