Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Kanskje sleeve resten av kablene? Om ikke alle, hvertfall 24 pin?

For bedre looks så kan du jo bruke en svart tusj eller folie av noe slag, og få bridgen svart. Et stort steg er vel en custom loop!

 

Får se hva jeg kan gjøre med CFX-broen. Den er så himmla stygg og skiller seg så utrolig ut! Sleeve selv, er det noe vanskelig? Og i såfall, hva kan jeg få behov for og hvor kan jeg få tak i dette? Vil helst ikke bruke en formue bare på noen forbedringer...

 

Strips er en god venn å ha liggende ;)

 

Litt "tjukk" bunke med dem :p

Hadde aldri trodd at sidepanelet skulle presse en del frem, så veldig pent ut inntill da.

 

Forresten, kompis vurderer min Corsair HX 850 W. Skal jeg bare selge den med sleeve og evt. bare gå for noe som jeg kan få alt ferdig sleevet? 860i for an instance?

Lenke til kommentar

Får se hva jeg kan gjøre med CFX-broen. Den er så himmla stygg og skiller seg så utrolig ut! Sleeve selv, er det noe vanskelig? Og i såfall, hva kan jeg få behov for og hvor kan jeg få tak i dette? Vil helst ikke bruke en formue bare på noen forbedringer...

 

 

 

Litt "tjukk" bunke med dem :p

Hadde aldri trodd at sidepanelet skulle presse en del frem, så veldig pent ut inntill da.

 

Forresten, kompis vurderer min Corsair HX 850 W. Skal jeg bare selge den med sleeve og evt. bare gå for noe som jeg kan få alt ferdig sleevet? 860i for an instance?

Det er ikke veldig vanskelig å sleeve selv, men garantien går i dass! Sjekk ut MDPC-X og Luto0 Customs ;)

Det er en mulighet, men som sagt tidligere, så ville jeg heller kjøpt AX 860 enn AX 860i :)

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er ikke veldig vanskelig å sleeve selv, men garantien går i dass! Sjekk ut MDPC-X og Luto0 Customs ;)

Det er en mulighet, men som sagt tidligere, så ville jeg heller kjøpt AX 860 enn AX 860i :)

 

Nei as, kan ikke satse på slikt. :p

 

Javell ja? Utdyp den takk.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk velger konstant AXi og AX. Greit nok, men noen av HX modellene har dobbel rail uten spenningsfall.

Fullt modulære ;)

Selv ville jeg heller kjøpt Seasonic X/Platinum serie, eller Cooler Master V serien, men det er jo opp til enkeltpersonen!

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Fullt modulære ;)

Selv ville jeg heller kjøpt Seasonic X/Platinum serie, eller Cooler Master V serien, men det er jo opp til enkeltpersonen!

 

Greit nok at dem er fult modulære, men hvorfor er ikke fult-modulære bedre? Nei, fordi da hadde det visstnok blitt mye dyrere da? Selv er det dobbel rail med null spenningsfall som fungerer best uansett. Gleder meg virkelig til å se en full-modulær med viftekontroll, dobbel rail med null spenningsfall og AMP som ikke endres ved temperaturfall.

Lenke til kommentar

Jeg valgte AX'en ihvertfall pga full modulær og egentlig ser grei ut også og ikke minst det er "kvalitet". Har ikke sagt att det andre er dårlige Men foretrekker AX'n. Har vurdert både Evga supernova serien og CM serien, men skal eg skifte ut AX'n så går jeg nok for en CM eller seasonic. ;)

 

 

Men nå skal ikke jeg skrive mer OT her :p

Lenke til kommentar

Da er du en del av minoriteten. Ganske sikker på at 98+% av alle bestillinger blir sendt innen 2 dager maks. Alle mine 20-30 bestillinger har blitt sendt ut samme dag.

 

Sålenge man legger inn ordre, som de har på lager, før kl 11 så skal det vel sendes?

 

Jeg bruker pick-up-point, og er veeldig flink til og legge inn ordre kl 12 om natta, og har uten unntak, fått varene dagen derpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg valgte AX'en ihvertfall pga full modulær og egentlig ser grei ut også og ikke minst det er "kvalitet". Har ikke sagt att det andre er dårlige Men foretrekker AX'n. Har vurdert både Evga supernova serien og CM serien, men skal eg skifte ut AX'n så går jeg nok for en CM eller seasonic. ;)

 

 

Men nå skal ikke jeg skrive mer OT her :p

 

Så AX er nok det beste altså? Er litt usikker nå. :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...