Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har slitt med å finne en egnet LAN bæreveske til pcen - så jeg pimpet en bag fra Biltema - kledde den innvendig med stofftrukne dempeplater, det ble veldig bra - handlet også en koffert som jeg kledde innvendig med dempeplater til skjermer:

IMG_8934web_zps289f8840.jpg

 

Det ble litt stoff til overs og siden symaskinen var fremme laget jeg et støvdeksel til pcen:

 

IMG_8936web_zpsbfb74c62.jpg

 

Hate or Like? :confused:

Endret av Mr_Spock
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Får litt kreft av det pakkis lyset, du kan gjerne fjerne det

En ting er litt lys, for å sette prikken over ien, men noe annet er det han har :p Spesiellt med alle de "random" fargene :confused:

Han har helt sikkert ikke fulgt noen farge kode, han har et awsome HK med rød led, men for å prøve å skjule dette, så går han for grønn for følge nVidia fargen. Jeg rødt å grønt kan mixes men, men siden dette er hans første build, og alt funker. Så syns jeg det er litt unødvendig å kritisere lysene.
Lenke til kommentar

For meg leverer cdon under en uke. Alltid raskere enn komplett.

 

Hva betyr det egentlig at noen leverer raskere en komplett?

Er det på lager og robotene kan plukke det så sendes det så fort som mulig.

Samme dag før kl 1400 mener jeg.

 

Når det har forlatt komplett og er i posyen/bring/tollposts hender så handler det ikke om hvor raske komplett er lenger, men hvor effektiv transportfirmaet er.

 

Bor 70 mil unna komplett og kl 10.00 2 dager etter bestilling er seneste jeg har hentet.

Ca 50% av gangene er det 10.00 dagen etter.

Lenke til kommentar

Hva betyr det egentlig at noen leverer raskere en komplett?

Er det på lager og robotene kan plukke det så sendes det så fort som mulig.

Samme dag før kl 1400 mener jeg.

 

Når det har forlatt komplett og er i posyen/bring/tollposts hender så handler det ikke om hvor raske komplett er lenger, men hvor effektiv transportfirmaet er.

 

Bor 70 mil unna komplett og kl 10.00 2 dager etter bestilling er seneste jeg har hentet.

Ca 50% av gangene er det 10.00 dagen etter.

Kanskje det har noe med at komplett sitt lager ligger i sandefjord? Mens andre sine lagere kan være i Oslo, hvor komplett sine pakker også må gjennom!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Til meg (akershus) er faktisk rekkefølgen slik:

 

Nettonet

Dustinhome

CDon

Proshop

Supersmart

MPX

Komplett

Ps.no

 

Komplett og MPX bruker samme lager og er så og si helt identiske bortsett fra tilbudene, så for å få det riktig så blir det vel heller:

Komplett/MPX

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Hva betyr det egentlig at noen leverer raskere en komplett?

Er det på lager og robotene kan plukke det så sendes det så fort som mulig.

Samme dag før kl 1400 mener jeg.

 

Når det har forlatt komplett og er i posyen/bring/tollposts hender så handler det ikke om hvor raske komplett er lenger, men hvor effektiv transportfirmaet er.

 

Bor 70 mil unna komplett og kl 10.00 2 dager etter bestilling er seneste jeg har hentet.

Ca 50% av gangene er det 10.00 dagen etter.

 

Jeg har til gode at komplett sender noe innnen 3-5 dager etter bestilling. Så er ikke veldig imponert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...