Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Tips til hva jeg kan forbedre?

 

 

 

Litt "spaggetti" her og der som bør fikses. Og evt. de kablene helt til høyre, misfornøyd over hva som skjedde da det sidepanelet kom på.

 

Dette er hva jeg burde starte med:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ikke fult så viktig men dog føler den stikker litt for langt inn i kabinettet:

 

 

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har til gode at komplett sender noe innnen 3-5 dager etter bestilling. Så er ikke veldig imponert.

Jeg har til gode at komplett sender noe innnen 3-5 dager etter bestilling. Så er ikke veldig imponert.

 

Da er du en del av minoriteten. Ganske sikker på at 98+% av alle bestillinger blir sendt innen 2 dager maks. Alle mine 20-30 bestillinger har blitt sendt ut samme dag.

Lenke til kommentar

 

Tips til hva jeg kan forbedre?

 

 

 

Litt "spaggetti" her og der som bør fikses. Og evt. de kablene helt til høyre, misfornøyd over hva som skjedde da det sidepanelet kom på.

 

Dette er hva jeg burde starte med:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ikke fult så viktig men dog føler den stikker litt for langt inn i kabinettet:

 

 

 

 

Kanskje sleeve resten av kablene? Om ikke alle, hvertfall 24 pin?

For bedre looks så kan du jo bruke en svart tusj eller folie av noe slag, og få bridgen svart. Et stort steg er vel en custom loop!

 

 

Uten noen ekstra quotes, så har ikke jeg hatt noen problemer med MPX/Komplett. Fra Sandefjord til en øde plass en times tid nord for Trondheim, så er det snitt på en og en halv/to virkedager! Bestiller f.eks. tirsdags kveld, og kan hente i lunsjpausen på torsdag. Har heller ikke hatt andre problemer, annet enn at de brukte Posten på en retur-vare... Og pga. min øde beliggenhet, så er ikke Posten så villig til å kjøre så veldig mye...

Lenke til kommentar

Kanskje sleeve resten av kablene? Om ikke alle, hverttfall 24 pin?

For bedre looks så kan du jo bruke en svart tusj eller folie av noe slag, og få bridgen svart. Et stort steg er vel en custom loop!

 

 

Uten noen ekstra quotes, så har ikke jeg hatt noen problemer med MPX/Komplett. Fra Sandefjord til en øde plass en times tid nord for Trondheim, så er det snitt på en og en halv/to virkedager! Bestiller f.eks. tirsdags kveld, og kan hente i lunsjpausen på torsdag. Har heller ikke hatt andre problemer, annet enn at de brukte Posten på en retur-vare... Og pga. min øde beliggenhet, så er ikke Posten så villig til å kjøre så veldig mye...

Han bruker ferdig sleevet ;)

Når vi først er inne på det, noen andre her, som har prøvd paracord heatshrinkless? Skal få postet noen bilder i morgen av det jeg har sleevet :)

@JohnReese Hva med litt carbonfibervinyl elns. på den CFx saken?

Lenke til kommentar

Han bruker ferdig sleevet ;)

Når vi først er inne på det, noen andre her, som har prøvd paracord heatshrinkless? Skal få postet noen bilder i morgen av det jeg har sleevet :)

@JohnReese Hva med litt carbonfibervinyl elns. på den CFx saken?

I know, men siden det bare var 24 pin som ikke var ferdigsleevet, synes jeg den skilte seg for mye ut. Sleevingen på 24 pinen er ikke så veldig tett, så man ser fargene så utrolig godt gjennom nylonet.

Carbonfibervinyl var ikke så dumt forslag! Har sett en som brukte det på store deler av et kabinett, og det så ikke så dumt ut altså!

Lenke til kommentar

I know, men siden det bare var 24 pin som ikke var ferdigsleevet, synes jeg den skilte seg for mye ut. Sleevingen på 24 pinen er ikke så veldig tett, så man ser fargene så utrolig godt gjennom nylonet.

Carbonfibervinyl var ikke så dumt forslag! Har sett en som brukte det på store deler av et kabinett, og det så ikke så dumt ut altså!

Forresten, så kan man også "gjemme" 24Pin og bruke "extensions"!
Lenke til kommentar

Sant det. Men er jo heller ikke kjeeeempestor plass bak hk i R4 da, men det får Ris bestemme selv om han vil gjøre noe med det! Personlig hadde jeg valgt custom sleeve på hele sulamitten.

Joda, men så hadde vel både du og jeg valgt en full modulær PSU? :D Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Hadde nok det :D Faila jo selvfølgelig når jeg bestilte maskina jeg bruker i dag, såeh... non-modular-at-all. Vurderer sterkt og åpne den og ta det derfra, så fremt ingen kjøper den først!

Jeg presterte å kjøpe en OCZ Modstream 700W, som drepte en HDD, og var overall en VELDIG ustabil PSU :(

Så kjøpte jeg en Corsair AX 850, siden jeg da hadde mer penger, men den fikk selvfølgelig coilwhine :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg presterte å kjøpe en OCZ Modstream 700W, som drepte en HDD, og var overall en VELDIG ustabil PSU :(

Så kjøpte jeg en Corsair AX 850, siden jeg da hadde mer penger, men den fikk selvfølgelig coilwhine :grumpy:

Corsair TX750 v2 her. Har ikke hatt noen særlige problemer med den, men sikler jo på full modulær! AX 750/850 hadde vært konge!

Lenke til kommentar

Tips til hva jeg kan forbedre?

 

 

 

Litt "spaggetti" her og der som bør fikses. Og evt. de kablene helt til høyre, misfornøyd over hva som skjedde da det sidepanelet kom på.

 

Dette er hva jeg burde starte med:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ikke fult så viktig men dog føler den stikker litt for langt inn i kabinettet:

 

 

Strips er en god venn å ha liggende ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...