Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da ble 2x770 bestillt.. Beklager der røyk prodigy builden, blei plutselig "fornuftig"

 

Har hatt mange "nå dropper jeg prodgiy builden" selv, men holder fortsatt fast i den. Største problemet mitt er lagringsplass da jeg ønsker å ha med ihvertfall 6TB utenom SSD. Har så mange spill og laster ned så mye at jeg trenger lagringsplass med meg hele tiden. Samtidig er det et lite steg å ta valget å kjøpe mITX hovedkort.

 

Har sett på kabinetter som FD Arc Midi R2 og det nye fra Corsair, Air 540. De virker interessante, men det gjør jo også Prodigy.

Lenke til kommentar

Ja jo, men ettersom jeg begynner på skole nå. Så er det sikkert greit og ikke blowe så mye penger på en pc som yter litt bedre enn den jeg har nå. (nå tenker jeg kun på power, ikke utseende eller bråk)

 

Har i dag:

650D

MSI Z77 MPower

ASUS MATRIX HD7970 P

i5-3570K

Corsair TX 750M

Dominator 2x4gb

samsung 840

H100

corsair silent vifter

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Til hva?

 

Les reviews og se om det passer deg. Selvfølgelig er det lyddempet, Fractal :)

 

Skal ta en titt på det siden, virker veldig lovende. Men nå er det ikke rette tiden å vurdere M-ATX PC. :p

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd BIOS versjon 4102 på Rampage IV Extreme? isåfall har dere merka noe rart med den, som f'eks vifta på HK'e ikke vill starte. Eventuelt dårligere opplevelse med Overclocking?

Jeg har BIOS 4102, Min pc ble enda mer stabil etter at jeg byttet bios. Hadde derimot litt ustabil pc med Bios 4004
  • Liker 1
Lenke til kommentar

^ det jeg ville vite vifta på HK'e mitt spinner ikke opp, egentlig veldig bra for da slepper jeg det bråket :p Og har hørt på ett "forum" og han fikk ikke CPU'n sin høyere en 4.2GHZ med den. Mens jeg har kjørt min på 5.1GHZ, hadde ikke noe problem med det :p

Endret av Extreme-Z-2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...