Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tråden går konstant av sporet. Tror det enten burde bli strengere regler her eller noe jeg tror hadde hvert enda bedre; en ny tråd der man kun kan poste bilder av kabinetter.

 

Støtter det forslaget der :) Burde opprette en helt ny tråd med strengere regler med kun bilder og prat rundt kabinett og PC-bygging generelt.

Lenke til kommentar

Denne tråden går konstant av sporet. Tror det enten burde bli strengere regler her eller noe jeg tror hadde hvert enda bedre; en ny tråd der man kun kan poste bilder av kabinetter.

Vel... akkurat det gjorde jeg får et par år siden, men etter konstant bryting av regler så overførte en "luring" av en forumveileder over alle postene i denne tråden. Dermed ble den tråden helt borte og ødelagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke han derre refsa. Han er en så motbydelig og ekkel kar. Ellers er jeg helt enig.

Haha :p

Hyggelige folk her inne nå, så det er bare å kjøre på synes jeg :)

Noen er kanskje litt mer snakkesalige enn andre også...

Medlemsnavn Innlegg

VegardBS 464

MariusJS 403

Möllers Tran 300

Spirre 215

Nizzen 201

Lenke til kommentar

Delvis relevant ?

 

Hvilket fulltower kabinett ville dere anbefalt, jeg sitter på 650d nå, og det er blir jo for lite.. Men synes 800 begynner og bli litt for gammelt, samt 900 litt for massivt.. Problemet med de andre fulltower kabinettene er jo at de passer bedre inn på ett gutterom enn i stua mi...

Lenke til kommentar

Delvis relevant ?

 

Hvilket fulltower kabinett ville dere anbefalt, jeg sitter på 650d nå, og det er blir jo for lite.. Men synes 800 begynner og bli litt for gammelt, samt 900 litt for massivt.. Problemet med de andre fulltower kabinettene er jo at de passer bedre inn på ett gutterom enn i stua mi...

LD PC-V7?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...