Gå til innhold

Farge test !

Spragleknas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den der var litt for lett, men likevel morsomt tankeeksperiment. Mye vanskeligere å ha en lang liste med fargede ord så skal du _si_ fargen, ikke ordet.

Skrevet

100% på første her og, etter jeg hadde forstått hva man skulle gjøre... :blush:

4 sekund ble uansett for mye, og jeg har en mistanke at det muligens hadde vært vanskeligere hvis det hele hadde vært på norsk.

Skrevet

Jeg tok den på veldig få sekunder. Man må bare ikke tenke på sånt når man holder på. Det er bare ødeleggende. Må bare arbeide litt med hjernen i forveien, så går det så lett så.

Akkurat samme som den der man skal si fargen på noen ord (farger skrevet med bokstaver). Ordet (fargen skrevet med bokstaver) stemmer naturligvis ikke overens med fargen ordet er skrevet med. Litt vanskelig å forklare hvis man ikke har sett det... Men den er også rimelig lett om man bare vet hva man skal gjøre.

Skrevet

DET ER NOE MUFFENS HER!

Jeg svarte riktig på alt, deter jeg sikker på, men allikevel fikk jeg bare 13prosent! Ja, jeg las riktig på hvordan det skulle gjøres :realmad:

Ehhh, nei det gjorde jeg vist ikke nei, fikk det til nå :blush:

Skrevet
DET ER NOE MUFFENS HER!

Jeg svarte riktig på alt, deter jeg sikker på, men allikevel fikk jeg bare 13prosent! Ja, jeg las riktig på hvordan det skulle gjøres :realmad:

Ehhh, nei det gjorde jeg vist ikke nei, fikk det til nå :blush:

haha

(måtte quote den)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...