Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Quoting a recent conversation with Doug Lombardi from Valve Software, HalflifeSource.com is reporting that Half-Life 2 should reach Gold status in the next week and will hit the store shelves in mid to late September: "Half-Life 2 will be passed on to publisher Vivendi for final mastering and duplication within days for it's early August target. The official appearance will make store shelves sometime in mid to late September". Thanks: Planet Half-Life. Maybe Half-Life 2 will be released again on September 30th...
tor_erik Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Det er ikke umulig, spillet skulle jo komme ut i august/september...
notarget Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Det er ikke umulig, spillet skulle jo komme ut i august/september... At spillet går gold menes med at man leverer den til kopiering, i dette tilfelle så er det Vivendi. Mulig jeg har misforstått. Men jeg tror selv at vi kan se spillet i begynnelsen i September
tor_erik Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Men jeg tror selv at vi kan se spillet i begynnelsen i September Velger å tro at datoen blir satt til 30. september...
Windoge Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Hadde ærlig talt håpet på å få spillet lenge før i slutten av September når det er ferdig i August.
Shimano Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Blir en travel høst med flere stortitler for oss som har både PC og Xbox: Doom 3 -> Om kun kort tid Chronicles of Riddick -> Om kun kort tid Half-life 2 -> I løpet av september gjetter jeg Halo 2 -> Sent oktober / tidlig november Og hvem vet - kanskje o store Duke Nukem Forever plutselig dukker opp som troll av eske og overrasker alle før jul engang? (Det er lov å tro på julenissen)
The_Firm Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Blir en travel høst med flere stortitler for oss som har både PC og Xbox: Doom 3 -> Om kun kort tid Chronicles of Riddick -> Om kun kort tid Half-life 2 -> I løpet av september gjetter jeg Halo 2 -> Sent oktober / tidlig november Og hvem vet - kanskje o store Duke Nukem Forever plutselig dukker opp som troll av eske og overrasker alle før jul engang? (Det er lov å tro på julenissen) Doom 3 er ute. Chronicles of Riddick fikk jeg ned i juli.(nov. til PC) Men ikke glem det beste RPG spillet til Xbox nemlig "Fable"
Rubex Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) Er vel ikke lenge til man ser HL2 i butikkhyllene nei... Får bare håpe at det kommer ut i begynnelsen av September og ikke slutten.... EDIT: The_Firm: Doom 3 er ikke ute i dette landet enda.. Endret 5. august 2004 av The_Miracle
The_Firm Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Er vel ikke lenge til man ser HL2 i butikkhyllene nei... Får bare håpe at det kommer ut i begynnelsen av September og ikke slutten.... EDIT: The_Firm: Doom 3 er ikke ute i dette landet enda.. hehe, nei. men spillet var på nett 1.aug
Shimano Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Doom 3 er ute.Chronicles of Riddick fikk jeg ned i juli.(nov. til PC) Doom 3 og Chronicles of Riddick er ikke ute i Norge enda nei. Siden jeg kjøper spill så forholder jeg meg til releasdatoen (man kan riktignok få det noen dager tidligere hvis folka i butikken er greie) Fable ser forøvrig spennende ut.
The_Firm Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Personlig så har jeg ikke tolmodigheten. Når et spill er ute og kan lastes ned gidder jeg ikke å vente på den lenger enn jeg må. kommer seff. til å kjøpe spillet grunnet cd-key. Venner for livet er et flott eksempel, siste episoden kom i april tror jeg, men vi her i norge kommer ikke til å få se den før i desember
Shimano Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) Er en tålmodig fyr jeg serru - gidder ikke å stresse med å hente f.eks. film fra nettet for å se den 3-4 uker før den kommer på kino eller DVD. Og når en film kommer på kino går jeg nesten aldri i premierehelga (såsant jeg ikke er garantert bra plasser) - da venter jeg heller en uke eller to så det verste rushet har gitt seg og ser den fra beste plass i salen istedet for å se den første kveld fra plass 1 rad 1 eller noe... Opplevelsen av film/spill/musikk blir jo ikke plutselig dårligere 'over natta' bare fordi man må vente litt. Endret 5. august 2004 av Shimano
The_Firm Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Vi to er helt forskjellige! :!: kino filmer som virker bra, laster jeg ALDRIG ned, for kino film som Star Wars, Lord of the Rings er laget for å sees på kino, men spill,musikk, og annet snacks er ikke noe big deal. Digg å ha det samme dag som alle andre får det(I USA altså).
TCi Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 En liten oppdatering fra beta testingen av CS Source Gabe Newell: It's been a little over a day since the test release went live at cyber-cafes. We've been looking at the crash reports as well as the bug reports. Problems we know about: Can't create a listen server behind a NAT (you get a ticket error) First time you launch the game, the material for the launcher background doesn't load You can jump into the sky brush using a grenade Crash in the vphysics code Missing +ip command-line argument Memory corruption in the server browser Some hardware specific configuration issues The first five will be fixed in a release we do tomorrow. The server browser problem may or may not get fixed in that release. The hardware configurations are getting fixed as we learn about them. These are fewer issues than we thought we would get, so we are on track for the broader deployment on 8/18 (pre-loading on 8/16). This is good news for our overall Half-Life 2 release as we aren't seeing any pernicious stability, performance, or compatility issues.
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Half life 2 - gold next week ? Tvilsomt...
M@R7!N Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Tipper datoen blir 11. september Nei, men seriøst, sikkert 30. september
Sheel Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Som de fleste andre her håper jeg virkelig at HL2 kommer i starten, og ikke slutten av september, gleder meg ustoppelig. Men, det gjør egentlig ikke så mye om det kommer i slutten, skal til syden, så jeg glemmer vel bort noe av tanken rundt HL2
The_Firm Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 :!: Litt kjipt hvis ikke! Hadde gjort seg å kulan på stranda med Half-Life 2 i bakhode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå