TCi Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 (endret) Det svirrer en del rykter på nettet nå. Gamespot har postet en litt intressan "rykte-kontroll". RUMOR #3: Half-Life 2 will be released September 1. Source: Another product listing on EB Games.com. The official story: Valve did not comment. What we heard: When Valve announced that Half-Life 2 assets would be preloaded onto Steam on Thursday, it seemed it wouldn't be much longer until the game went gold. So many gamers are now playing the guessing endgame, trying to peg when exactly they can step back into Gordon Freeman's HEV suit. The September 1st crowd was given a lot of ammo by EB Games' listing, since the site has a long record of revealing release dates early. But is it true? It looked that way…until Valve decided to delay the HL2 preload until Monday. When it will happen. For sure. Really. No fibbin'. I swear. Bogus or not bogus?: Probably not bogus--if the preload really does happen Monday. MEN som jeg selv hevder, en vær dato er spekulasjoner så lenge Valve/Vivendi Universal ikke har bekreftet/avkreftet det. For at 1 september datoen skal være realistisk, så må Half Life 2 gå gull innen onsdag denne uken. Endret 23. august 2004 av TCi
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Tipper det ikke kommer før enn i desember januar.
Vice Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Tipper det ikke kommer før enn i desember januar. 2005/2006 ...
TCi Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 (endret) Tipper det ikke kommer før enn i desember januar. Hvilke beregninger har du gjort for å komme fram til det? Spillet er jo ferdig! De skal i dag (om alt går som planlagt) laste opp teksturer, lyder og andre ting fra Half Life 2 til Steam. Altså preload... Det eneste Valve nå holder på med er bug eliminering. Og som de sa mot slutten av juli; "If we keep up the current bug fix trend, we'll be done withing 16 days" (Noe i den retningen). Endret 23. august 2004 av TCi
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Valve er noen sleipe jævler. Stoler ikke på de lenger, og hvis spillet kommer i løpet av september, skal jeg vedde hatten på at det blir mye buggs i det, spesielt i multiplayer.
TCi Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 .... skal jeg vedde hatten på at det blir mye buggs i det, spesielt i multiplayer. Jeg må nesten le.. Hvorfor tror du de holder på med beta-testingan av CS Source?
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Nå tenker jeg på den multiplayer delen som kommer i H-L2 da, ikke CS:S. Uansett så er ikke Valve folka til å stole på
Pytagoras Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Nå tenker jeg på den multiplayer delen som kommer i H-L2 da, ikke CS:S. Uansett så er ikke Valve folka til å stole på Hvorfor ikke?
TCi Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Nå tenker jeg på den multiplayer delen som kommer i H-L2 da, ikke CS:S. CS Source er basert på HL2 motoren,... ja.. Source. Med beta-testingen av CS Source, så kan Valve optimalisere nettkoden og eventuelle feil i MP delen av Source. Å porte CS til Source er ganske lurt om du tenker litt på det. Nå kan de teste et produkt uten å lansere noe om det.. Dersom de skulle lansere en beta-testing av HL2 så ville de ha avslørt en rekke ting av spillet som de ikke ville ha ønsket.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 vel,etter å ha prøvd cs:source betaen så kan jeg garantere deg at den delen er et godt stykke unna å være ferdig. jeg blir rimelig imponert hvis de klarer å pakke sammen en gold versjon før august er over
thomassit0 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 HL2 er kanskje i butikkene i løpet av sept en gang hvis vi er heldige..
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Nå tenker jeg på den multiplayer delen som kommer i H-L2 da, ikke CS:S. CS Source er basert på HL2 motoren,... ja.. Source. Med beta-testingen av CS Source, så kan Valve optimalisere nettkoden og eventuelle feil i MP delen av Source. Å porte CS til Source er ganske lurt om du tenker litt på det. Nå kan de teste et produkt uten å lansere noe om det.. Dersom de skulle lansere en beta-testing av HL2 så ville de ha avslørt en rekke ting av spillet som de ikke ville ha ønsket. Joda det er vel og bra det. Men spørsmålet er om de blir ferdig til den satte september datoen. hvis de ikke blir det ser jeg heller at de utsetter spillet til de har fått fiksa feilene, enn å legge et spill med masse buggs ut for salg. men da holder de ikke datoen nokk en gang.
TCi Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Egentlig har HL2 bare blitt utsatt en gang... Valve vil garantert ikke komme med noen dato før de annonserer lanseringen. Jeg husker noen vagt om at Half Life 2 ikke vil bli lansert med egen multiplayer med det første.. kan noen bekrefte/avkrefte dette? Kilde hadde vore kjekt. Takk.
kim Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Egentlig har HL2 bare blitt utsatt en gang... Valve vil garantert ikke komme med noen dato før de annonserer lanseringen. Jeg husker noen vagt om at Half Life 2 ikke vil bli lansert med egen multiplayer med det første.. kan noen bekrefte/avkrefte dette? Kilde hadde vore kjekt. Takk. Har ingen kilder, men har i det siste lest at det ikke kommer 3 forskjellige HL2 pakker (singeplayer, sp+mp, platinium eller noe slikt) Det kommer isteden 2 pakker, sp+mp og "platinium".
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Egentlig har HL2 bare blitt utsatt en gang... Valve vil garantert ikke komme med noen dato før de annonserer lanseringen. Jeg husker noen vagt om at Half Life 2 ikke vil bli lansert med egen multiplayer med det første.. kan noen bekrefte/avkrefte dette? Kilde hadde vore kjekt. Takk. Men når det verserer så mange seriøse rykter om at spillet slippes da og da, synes jeg det er rart valve ikke avkrefter det. Men men, valve får ikke så mye cred av meg lenger.
TCi Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 (endret) Men når det verserer så mange seriøse rykter om at spillet slippes da og da, synes jeg det er rart valve ikke avkrefter det. Tenk før du poster.... Tror du virkelig de har tid til å sitte å søke rundt på nettet etter lanseringsdatoer? De har nok med Half Life 2 for tiden og CS Source Beta. Det er ikke fansen/nettbutikker som skal bestemme for de, det må vi bare godta. Det blir nok verdt ventetiden skal du se Endret 23. august 2004 av TCi
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Er vel vanskelig å ikke få med seg de datoene som har versert, men nok om det.
Biffer'n Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Spillet kommer når det kommer, så slutt å bitch! Jeg tenker at spillet blir bare bedre og bedre for hver dag som går, det får dagene til å bli kortere.....
GoldlaXiE Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Er vel vanskelig å ikke få med seg de datoene som har versert, men nok om det. Tror nok valve ler av det, og tenker at folk flest skjønner at nettbutikker osv ikke vet det bedre enn valve selv når spillet kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå