Gå til innhold

Gainward 6800GT GS @ komplett - referansedesign?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
^Thomas^: Hva har du som ikke jeg har?

I 3dmark01 får jeg rett over 16000, med 3.5ghz og 6800GT på standard.

 

Har aldri hatt høye scores i 3dmark01, er det kanskje på grunn av for lite ram?

Sjekk min signatur. Har 3Dmark resultater og maskinvare der.

 

Jeg ligger nesten på 20000marks i 01se med uklokka kort.

Lenke til kommentar
Det eneste du har mer enn meg er RAM. Jeg har 512, du har 1gb..

Jepp, og alt i alt er ikke 3Dmark så kresen når det kommer til forskjell på 512 vs 1024MB så egentlig synes jeg du får litt lite.

 

Men som vanelig tok jeg en formatering etter jeg hadde smutta inn nykortet for å komme meg forbi disse problemene med lav 3Dmark score osv..

Lenke til kommentar

Denne posten fyrte bare enda mer oppunder et dårlig forhold til Gainward.

 

Sluttet å kjøpe kortene dems etter jeg hadde 2 kort på rad GF2 ultra som hadde seriøse pixel feil under alle tilstander.

 

Og nå tar de et vanlig GT kort og slenger det i en ny eske og krever masse ekstra penger for det! Det er for dårlig!

 

Og det er rimelig dårlig av komplett og fortsette å selge dem også uten å opplyse kundene at de faktisk ikke får det de betaler for. Det er i strid mot norsk kjøpslov!

 

Det at vi skal selge oss tomme for kortet er bare tull! Dere burde ha returnert kortene dagen de kom inn på lageret deres og ventet til Gainward klarte å levere det "ekte" GS kortet.

 

De som har kjøpt dette kortet allerede bør for all del returnere det eller kreve mellomlegget tilbake fra den originale GT versjonen. Komplett er like ille som Gainvard i dette tilfellet da de ikke gjør noe med saken eller i det mindste stopper salget av de falske kortene.

 

Komplett burde ordne med en SWAP mulighet på disse kortene. Send ut nye kort til kundene og la kundene sende tilbake sitt falske kort når de har mottat sitt nye.

 

Håper noen går videre med dette hvis ingenting skjer.

Endret av ReVoX
Lenke til kommentar
De resterende GT-kortene fra Komplett skal ha Gainward sitt design, har fått dette bekreftet på mail. I skrivende stund så har de igjen 17 stk på lager, så løp og kjøp.

Med det mener du det designed som er avbildet på komplett.no? Der kortet har et rødt deksel med 2 vifter?

 

Forresten, hvis det er noen her som har det GT kortet som ikke stemmer overens med det som er avbildet på komplett.no og har tenkt å sende tilbake og kreve riktig kort, si ifra. Jeg er meeeget i tvil om jeg skal gjøre det eller ikke. Har lite lyst å vente ei uke til uten kort nå.

Endret av Doktor Progg
Lenke til kommentar
Ja. Jeg regner med at Komplett har fått hørt nok mas nå angående refereanse-kortene, så jeg regner med at de har sjekket dette grundig.

jeg får sendingen i morgen, og er det referansekort sender jeg det tilbake til Komplett. Snakket med en på salg og han sa det var bedre minne og bedre kjøling på Gainward sitt kort :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg sendte mail til Komplett idag og spurte om de Gainward GT korta de har på lager nå er "riktige" (jeg fikk det UTEN rødt deksel og 2 vifter), og da fikk jeg til svar:

 

"Kortet skal være riktig, mulig det er feil bilde på dette kortet. Har sendt mail til de som oppdaterer bilder og info. Hvis kortet er feil eller ikke stiller til dine forventninger kan du returnere det. Du kan benytte deg av angrefirsten som er 14 dager ifra du hentet varen på posten."

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...