Gå til innhold

Logitech omdesigner tastaturene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ganske kule ut de tastaturene der. Kunne tenkt meg å kjøpe et LX 300 eller LX 500 tastatur. Har hatt mitt Cordless Desktop Optical i et par år nå, og noen knapper er passe slitt. Og så hadde det så klart vært kult med et nytt tøft tastatur :D

 

Er det sånn at forskjellen mellom LX 300 og LX 500 bare er det at musen ikke scroller sidelengs på LX 300? I så fall kjøper jeg LX 300 siden det er tastaturet jeg er interesert i og musen bare kommer til å ligge i skapet.

Lenke til kommentar
Hvorfor vil du ha kabel på tastaturet? Syns det er greit uten på tastaturet jeg, men mus må nesten ha kabel ellers blir ofte alt for trege!

Hater at batteriene går tomme mens jeg bruker tastaturet + at jeg har erfart "lagg" ved bruk av trådløst.

Enig! Begynte med dette, men musen røk fort ut til fordel for Intellimouse 3 (nå 4). Neste tastaur blir med kabel. Batteri er ikke aktuelt igjen...

Lenke til kommentar
Håper de har endra det F-knapp tullet sitt...

Liker disse F-knappene jeg, det er jo kjekt med like snarveier kontr ander snarveier som fordrere en knapp kobinasjon som jeg ikke er istand til å huske hele tiden. Oppdagget disse F-knappene først på mandag da mitt trådløse logitech tok natta og jeg måtte kjøpe nytt, kjøpte det nest billigste på datakjeden butikken i Trondheim og er kjempe fornøyd.

 

Kommer ikke til å gå over til trådløst etter dette, bare tull med trådløst utstyr, det lagger og bruker batterier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...