Gå til innhold

Logitech omdesigner tastaturene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja. F-lockdriten kan logitech trøkke opp et visst sted.

bytter til et ultra x flat tastatur nå, siden det ikke har flock, er pent å se på og er billig.

Jeg vet, det virker som de tror at ingen bruker f-tastene, "alle" fornuftige program bruker jo f-tastene, og måtte slå de på hele tiden er jo et satans mas, første gangen jeg var borti de tastaturene var hos en kamerat, tok en stund før vi fikk installert windows, fordi f8-tasten ikke virka, argh.

 

AtW

Lenke til kommentar
ja. F-lockdriten kan logitech trøkke opp et visst sted.

bytter til et ultra x flat tastatur nå, siden det ikke har flock, er pent å se på og er billig.

Jeg vet, det virker som de tror at ingen bruker f-tastene, "alle" fornuftige program bruker jo f-tastene, og måtte slå de på hele tiden er jo et satans mas, første gangen jeg var borti de tastaturene var hos en kamerat, tok en stund før vi fikk installert windows, fordi f8-tasten ikke virka, argh.

 

AtW

:D

 

Var slik hos meg og, tok bare å stappa i et annet tastatur og trykte F8, for så å sette inn det andre igjen :!:

Lenke til kommentar
Håper de har endra det F-knapp tullet sitt...

Liker disse F-knappene jeg, det er jo kjekt med like snarveier kontr ander snarveier som fordrere en knapp kobinasjon som jeg ikke er istand til å huske hele tiden. Oppdagget disse F-knappene først på mandag da mitt trådløse logitech tok natta og jeg måtte kjøpe nytt, kjøpte det nest billigste på datakjeden butikken i Trondheim og er kjempe fornøyd.

 

Kommer ikke til å gå over til trådløst etter dette, bare tull med trådløst utstyr, det lagger og bruker batterier.

Spesielt gøy det når du har "glemt" å slå de på etter en boot og sitter i en heftig trefning i battlefield 1942, og når jeg skal bruke radioen sitter jeg plutselig og stirrer på "min musikk" katalogen. Får lyst til å kaste tastaturet rake veien ut vinduet da.

Endret av HeRbie
Lenke til kommentar

F-knappene til Logitech er geniale!!!

De virker kanskje unødvendig hvis man ikke setter seg inn i dem, men når du har konfet dem, er de uunnværlig..

 

F3 åpner "My documents", F4 for å åpne "Nedlastings" mappa, F5 åpner "Nye musikk singler", F6 minimerer all program, F8 åpner "Musikkvideoer" mappen, F9 åpner "My computer", F10 åpner "Nye Musikk album" mappen, F11 "Gamle musikk album", etc.

Også egne knapper for å starte mIRC, Firefox, etc.

 

Genialt enkelt, 1 ukes tilvenning, man sparer sinnsykt med tid & muse-klikking.. :w00t:

Lenke til kommentar

Ehm... LX500 og LX300 er bare pakker med mus ikke sant? LX300 hadde enklere mus og ikke rullehjul på tastaturet, det vil si at det er forskjell på tastaturet. Hvilket tastatur er egentlig Logitech Media Keyboard da? Er det tastaturet i LX500 pakka eller LX300 pakka? Og kan man velge farge?

Lenke til kommentar

Jeg hater bare logitec i seg selv, jeg(KeyTronic!!!). Pluss at det tastaturet som følger med mx700 er det (nesten) dårligste tastaturet jeg har prøvd. Det er jo ikke noe behaglig å skrive på.... Forran går tastaturet opp, helt til den kommer til mellomroms-knappen, der går den nedover. Pluss at mellomroms-knappen er flat. Er umulig å bruke. Må liksom lene hele hånda over tastaturet. Uffameg....

 

Håper at de nye blir bedre.

 

 

Edit:

 

Det med f-tastene, hvorfor ikke bare lære seg de hurtigtastene som er inne fra før av, og som er standar på alle pc'er.

 

For eks. :

Windowstast + "e" = Exporer

Windowstast + "d" = legge ned/opp alt

Windowstast + "r" = Run(kjør)

 

Edit2:

 

Er man pc-bygger så må man ha KeyTronic-tastatur!

 

Mellomromtasten er jordet...

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...