Gå til innhold

Logitech omdesigner tastaturene


Anbefalte innlegg

Hmm. Kan visst svare på mitt eget spørsmål. Fra dinside.no:

Den billigste varianten heter Logitech Media Keyboard, og er lik LX 300, med unntak av den medfølgende musen.

Så det vil si at den eneste måten å få tak i tastaturet med rullehjul er å kjøpe LX500 og kaste musa?

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
F-knappene til Logitech er geniale!!!

De virker kanskje unødvendig hvis man ikke setter seg inn i dem, men når du har konfet dem, er de uunnværlig..

 

F3 åpner "My documents", F4 for å åpne "Nedlastings" mappa, F5 åpner "Nye musikk singler", F6 minimerer all program, F8 åpner "Musikkvideoer" mappen, F9 åpner "My computer", F10 åpner "Nye Musikk album" mappen, F11 "Gamle musikk album", etc.

Også egne knapper for å starte mIRC, Firefox, etc.

 

Genialt enkelt, 1 ukes tilvenning, man sparer sinnsykt med tid & muse-klikking.. :w00t:

Andre tastatur her enge knapper for slikt, så slipper du å bruke opp F-tastene på det. Og det er slik det bør være.

 

AtW

Lenke til kommentar

Stilig at de har tenkt på vinkelen på håndleddene.

 

Sykt merkelig at de først gikk fra flate tastaturer (med mulighet til løft bak), og til sånne tastatur med stigning (høyest bakerst). bare for det så stilig ut eller ?

 

At disse tastaturene synker nedover fra deg er mer logisk for ergonomien.

 

Kanskje jeg skulle knalle til å lage en heftig deig av en eller annen sort. Og så klebe den under mitt Logitech (av gammel årgang) i fronten sånn at tastene synker bakover på mitt tastatur også. Det kommer sikkert til å se jævlig ut da, men likevel .. :D

Eller kanskje jeg ikke gidder å bry meg.

 

Hva slags deig egner seg best? Trolldeig, Silikonpasta ? Noen forslag? :whistle:

Lenke til kommentar

Har slått den på ein gang i løpet av 1 år, men det er vel kanskje irriterande for folket. Lurte forresten lenge på kvifor F-tastane mine ikkje ville virke...installerte drivarar og herja på..så titta eg på knappen...:hmm: Der funka den ja :blush:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...