Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ilpostino skrev (4 minutter siden):

jeg kjører litt hardt på kun å kjøpe enkelte favoritter på UHD og er litt tilbøyelig til å kjøpe to filmer hos Platekompaniet men Black friday er om et par uker så usikker på om jeg skal vente på tilbud å filmer som garantert ikke står på listen. 

Tror nok det kan være lurt! Hvilke er det du vurderer da? 🙂

Lenke til kommentar

Gravity har jeg PRØVD å få tak i i minst to år nå. Fikk faktisk beskjed om at jeg måtte bestille denne på nytt for ei uke siden da min bestilling hadde gått ut på dato! (Samtidig gikk prisen OPP..)  Kommer - forhåndsbestill nå!
Tviler på om de får den inn første måneden..
Edge of Tomorrow er jo verdt pengene så framt du ikke skrur på for høyt de første sekundene. Filmen er beryktet for å 'drepe' subwoofere.. 🙂 Den ENESTE filmen som lager problemer på min SVS PB16 ULTRA!

Endret av Woff
Lenke til kommentar
ilpostino skrev (27 minutter siden):

Den ligger inne til forhåndsbestilling hos PK nå så er naiv optimist.

Akkurat! Står det Kommer - forhåndsbestill nå!
så betyr det at de ikke har den MINSTE peiling på når / om den kommer.. Som sagt har dette stått på filmen MINST to år! Og jeg venter fortsatt! Har den på blu ray, men det er jo lovet et Atmos-spor som skal være "utrolig".....

Beklager, ser at jeg bestilte denne første gang fra Platekompaniet:
Gravity (2013) (4K Ultra HD + Blu-ray)  W-509xxxx  279,00  10/11-21
, altså for bare ett år siden...

Fra reklamen deres 1/11-21..
Gravity (2013) 
4K Ultra HD + Blu-ray
er nå tilgjengelig for forhåndsbestilling.
279,00 299,00

 
Hadde den nok på bestilling fra England før jeg bestilte fra Platekompaniet, det har jeg IKKE sjekket..

Endret av Woff
Lenke til kommentar

Her er NOEN få titler som jeg hadde på bestilling fra Platekompaniet men som de ikke klarte å levere tross at de stod på sidene deres:

Committed 
Nashville 
Linda Ronstadt: Blue Bayou 
Rick Wakeman - The Six Wives Of Henry VIII: Live At Hampton Court Palace 
Lonesome Jim 
John Fogerty - Comin' Down The Road: The Concert At Royal Albert Hall
Kris Kristofferson - Live From Austin, TX 
Tom Petty - Television Collection
Don Mclean: Starry Starry Night 
Garry Moore: Ballads & Blues 
Chicago In Chicago 
Neil Sedaka - Let The Music Take You 
The Dry 
Infinite 
The Changeover 
Pirates Of The Caribbean 5 - Salazar's Revenge 
Operation Mincemeat 
The Black Phone 
Ice Age: Collision Course 
Tears For Fears - Tears Roll Down - Greatest Hits '82-'92 

Flere av disse var altså 4k filmer, noen var importert..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ilpostino skrev (8 minutter siden):

Jeg er tilhenger av å støtte norske butikker men jeg er ikke spesielt imponert over det du forteller her.

Og i MOTSETNING til flere konkurrenter så får du ikke refundert eventuell porto! Jeg kjøper som regel filmer og musikk hvor jeg kombinerer flere artikler for å få 'fri frakt', men sletter de noe de ikke kan levere så får du ikke refundert evt porto. 
Siste plate, Gravity, sendte jeg en mail om og ba de refundere portoen på bestillingen da.. Og det godtok de, Men prisen ble ikke redusert til den avtalen jeg hadde.. 😞
(Bestiller ofte for 5 høvdinger i måneden, noen ganger mer, noen ganger mindre..) Venter akkurat nå på 12 stk 4k filmer fra de, forskjellige leveringsdatoer..
Egentlig synd at de har (nesten) monopol på platesalg i Norge.. CDON er jo en mulighet da, men er blitt veldig rotete..

 

Endret av Woff
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

ilpostino skrev (På 2.11.2022 den 19.57):

Den ligger inne til forhåndsbestilling hos PK nå så er naiv optimist.

Og da fikk jeg, kanskje ikke uventet denne beskjeden:

Angående din(e) ordre:
Gravity (2013) (4K Ultra HD + Blu-ray)
Blir dessverre ikke sluppet på det nordiske markedet likevel. Vi må derfor slette varen(e) fra din bestilling.

Platekompaniet ER noe dritt ja!

Lenke til kommentar
Woff skrev (5 minutter siden):

Angående din(e) ordre:
Gravity (2013) (4K Ultra HD + Blu-ray)
Blir dessverre ikke sluppet på det nordiske markedet likevel. Vi må derfor slette varen(e) fra din bestilling.

Platekompaniet ER noe dritt ja!

Den er lei. Opplevd litt for mange av disse "Vi må derfor slette varen fra din bestilling" siste årene, og ofte etter mye venting og håp om at det skal gå seg til.

Frustrerende med produkter de ofte ikke har inne, og tvilsomt vil få inn, men likevel til stadighet reklamerer for og har liggende i nettbutikken. Kanskje mer av de sjeldnere utgavene, men likevel, føles ut som de kun er der for å "fylle opp" og få det til å se ut som de har langt mer, enn hva de kan egentlig by opp til. 

Får håpe du får tak i den filmen du ønsker deg, andre steder.

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar
Woff skrev (7 minutter siden):

Og da fikk jeg, kanskje ikke uventet denne beskjeden:

Angående din(e) ordre:
Gravity (2013) (4K Ultra HD + Blu-ray)
Blir dessverre ikke sluppet på det nordiske markedet likevel. Vi må derfor slette varen(e) fra din bestilling.

Platekompaniet ER noe dritt ja!

Kanskje greit jeg la det på is inntil videre. PK driver jo med en del (pararel)import fra Storbritannia. Jeg vil ha den filmen åkke som så da blir det bestilling fra en utenlandsk nettbutikk istedenfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (3 minutter siden):

Opplevd litt for mange av disse "Vi må derfor slette varen fra din bestilling" siste årene, og ofte etter mye venting og håp om at det skal gå seg til.

Nå oppleves disse mailene alt for ofte og KUN fra Platekompaniet. Det er som jeg viser til over her minst andre gang jeg får denne beskjeden om akkurat Gravity-filmen så det er totalt idiotisk av Platekompaniet å oppføre seg sånn!
Går vel en måned eller to så har de "tilbud" på den igjen!

 

Lenke til kommentar
Woff skrev (30 minutter siden):

Nå oppleves disse mailene alt for ofte og KUN fra Platekompaniet. Det er som jeg viser til over her minst andre gang jeg får denne beskjeden om akkurat Gravity-filmen så det er totalt idiotisk av Platekompaniet å oppføre seg sånn!
Går vel en måned eller to så har de "tilbud" på den igjen!

Forståelig at du blir irritert og frustrert, samt du virker jo å være ei trofast og flittig kunde, da er det kjipt at du opplever den slags "service", og stadig oftere. 

De har vel ikke så mye annen konkurranse her til lands lenger, annet enn mulig CDON, og nei, men disse "filmfestene" og supre tilbudene, de ankommer jevnt og trutt, men hjelper jo lite, dersom det du har interesse for, og vil ha, aldri ankommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...