Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Quentin Tarantino Collection - 200kr Spaceworld

Den inneholder:

Kill Bill 1 og 2

Jackie Brown

Resevoir Dogs

I tillegg fikk jeg Dirty Sanchez Sesong 1 - Rear end av en venn. :p

Skrevet
Get Shorty - Gave, vet ikke pris.

Mannen med den nakne pistol 2 1/2 89,-

Mannen med den nakne pistol 33 1/3 89,-

8343901[/snapback]

Play.com får du alle "Mannen med den nakne pistol"-filmene for mindre enn du gav for hver.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Men så er det jo de som kanskje ikke liker og bestille fra utlandet.

Skrevet
Men så er det jo de som kanskje ikke liker og bestille fra utlandet.

8344410[/snapback]

...og noen som liker tekst. :)

8344419[/snapback]

Blæh, fylte jo 18 på fredag da så har ikke fått mitt Visa-kort enda. å låne fattern/muttern sitt er bare å glemme.

Var mest på impuls da. og for å hjelpe nærbutikken litt.(lite tettsted)

Skrevet
Hvis den kun inneholder de fire filmene ble du lurt, Nurzum. PlayX selger den fulle Tarantino-collection (10-disc) til 149 (+49 i frakt). :)

8343872[/snapback]

Har ikke blitt lurt, er bare den gule boksen han har kjøpt.. Men rart at han ikke har listet opp Pulp Fiction der, da :hmm:

Skrevet (endret)

Fullt klar over det, men mtp at du får 10-disc-utgaven til samme pris levert på døra så kan man jo, på en måte, si at han ble litt lurt. :p;)

Endret av dimiles
Skrevet
Hvis den kun inneholder de fire filmene ble du lurt, Nurzum. PlayX selger den fulle Tarantino-collection (10-disc) til 149 (+49 i frakt). :)

8343872[/snapback]

Har ikke blitt lurt, er bare den gule boksen han har kjøpt.. Men rart at han ikke har listet opp Pulp Fiction der, da :hmm:

8345240[/snapback]

Det er ikke rart, for pulp fiction er ikke med i noen av dem.

Skrevet

8343872[/snapback]

8345240[/snapback]

Det er ikke rart, for pulp fiction er ikke med i noen av dem.

8345612[/snapback]

Det han mener er vel at det er en Tarantino-film, og dermed er det vel rart at den ikke er i boksen. Svaret er (så vidt jeg kan huske) at Pulp Fiction har en annen distributør i Norge, og denne har rettighetene til å gi ut. Ingen andre.

Skrevet

Vel, går du på Play eller Amazon, så finner du Reservoir Dogs, Jackie Brown, Pulp Fiction i samme boks (alle 2-disc), og Kill Bill filmene i samme boks. Dette synes jeg personlig passer best, da Kill Bill er langt ifra samme type film som de tre første filmene hans. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...