Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan ikke huske sist gang jeg kjøpte en film må ha vert fler år siden

jeg låner\leier og legger inn på datan

enkelt, greit, og neste gratis siden jeg alltid spleiser med andre når jeg leier

 

EDIT: kall meg gjerne boms jeg skaffer ting gratis\billig

ellers skaffer jeg dem ikke i det hele tatt

Så, du har med andre ord ikke noe å bidra med i tråden. Hva sier retningslinjene om å holde seg til emnet?

doh!!

det er jo snakk om filmer :blush:

blir du alltid sur for innlegga mine eller??

sorry

Lenke til kommentar

  •  
  • Lo chiamavano Trinità
     
  • La Collina degli stivali
     
  • ...continuavano a chiamarlo Trinità
     

På Norsk?

Lo chiamavano Trinità = Trinity - Djevelens høyre hånd

La Collina degli stivali = Hett bly på Boot Hill

...continuavano a chiamarlo Trinità = Trinity slår til igjen

 

Nydelige oversettelser.

Lenke til kommentar

Den siste filmen jeg kjøpte er:

 

Beef 2

 

Det er egentlig ikke en film, men mer en dokumentar. Den handler om rappere, i usa så klart, som "sloss" med hverandre. Altså de har et eller annet problem og så lager de disse sanger til hverandre. Og her får man vite hvorfor de sloss, hvordan det begynte sånne ting.

 

Jeg skulle se denne i går, fordi jeg har sett 1ern og den er bra. Men neida, broren mi hadde tatt den med tli sin egen leilighet, og jeg må vente på at han tar den med tilbake. :mad:

Lenke til kommentar
Den siste filmen jeg kjøpte er:

 

Beef 2

 

Det er egentlig ikke en film, men mer en dokumentar. Den handler om rappere, i usa så klart, som "sloss" med hverandre. Altså de har et eller annet problem og så lager de disse sanger til hverandre. Og her får man vite hvorfor de sloss, hvordan det begynte sånne ting.

 

Jeg skulle se denne i går, fordi jeg har sett 1ern og den er bra. Men neida, broren mi hadde tatt den med tli sin egen leilighet, og jeg må vente på at han tar den med tilbake.  :mad:

de sanger heter "diss".. bare så du vet det. :p;):whistle:

forresten hvor fant du den?

jeg finner ikke den i butikker har letta etter den i noen uker nå.. :p

Endret av dmx
Lenke til kommentar

Den siste filmen jeg bidro med til the evergrowing collection of dvd'z var "Van Helsing" faktisk. Innbydende cover med dobbelcd og hele pakka.

De fleste jeg har snakka med om den filmen hata den - men jeg syntes det var bra hjernedød underholdning med masse masse bra action og tøft konsept.

Dracula-legendene dør aldri ... og denne filmen hadde en mer kommersiell, dog underholdende vri.

Lenke til kommentar
Den siste filmen jeg bidro med til the evergrowing collection of dvd'z var "Van Helsing" faktisk. Innbydende cover med dobbelcd og hele pakka.

De fleste jeg har snakka med om den filmen hata den - men jeg syntes det var bra hjernedød underholdning med masse masse bra action og tøft konsept.

Dracula-legendene dør aldri ... og denne filmen hadde en mer kommersiell, dog underholdende vri.

pfff.. jeg kjøpte Van Helsing og har sett 10min av den.

likte den ikke.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...