Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk så lyst på science fiction-filmer, så jeg handlet: Gattaca (£8.99), Possible Worlds (£5.99), Dark City (£7.99) og Silent Running (£5.99) fra Play.com. Kastet også med Audition for £7.99. Bevares hvor normal jeg er.

 

Da jeg var i byen i dag, handlet jeg meg dobbeldiskutgaven av Breaking the Waves. Jeg fikk sneket med meg Fluenes Herre og den nye kortfilmsamlinga til Filminstituttet fra biblioteket, men de kjøpte jeg da ikke. Låner for ei uke.

Lenke til kommentar

Jeg var innom den "nye" platekompaniet i byporten. Den bare flytta deg 5 meter fra der den var, men butikken ble litt større så meg sjekka den. Og der var det jo dvd filmer til 99 kr, så jeg kjøpte et par:

 

- Mean Streets

- Minoroty Report (2 disc)

- Texas Chainsaw Massacre (2 disc)

- 25th Hour

- The Shawshank Redemption (collector's edition)

Lenke til kommentar

sist gang jeg kjøpte en dvd film var etter at jeg fikk et gavekort hos platekompaniet på 200 kr av søstra mi til jul, og siden det da ikke fantes noen platekompanier på hw, ble Pearl Harbour og Das Boot innkjøpt i sommer en gang. Platekompaniet har endelig kommet til Porsgrunn/Down Town :w00t:

Lenke til kommentar
kan ikke huske sist gang jeg kjøpte en film må ha vert fler år siden

jeg låner\leier og legger inn på datan

enkelt, greit, og neste gratis siden jeg alltid spleiser med andre når jeg leier

 

EDIT: kall meg gjerne boms jeg skaffer ting gratis\billig

ellers skaffer jeg dem ikke i det hele tatt

Så, du har med andre ord ikke noe å bidra med i tråden. Hva sier retningslinjene om å holde seg til emnet?

Lenke til kommentar

Det blir jo alltid å kjøpe litt dvd'er nå og da :p

 

Siste måneden har jeg kjøpt følgende utgaver:

 

Lonesome Dove boks - Absolutt verdt pengene. Kastet bort hele sist Søndag med å se denne igjen. Sist jeg såg den var da NRK sendte den. Jeg var liten ufordragelig tenåring da

The good, the bad and the ugly - Hvem kjenner vel ikke denne?

Cold Mountain - Virker som en bra film. Har ikke sett den ennå...

Tha day after tomorrow - What can I say? Hadde to vip-priser tilgode hos scandfilm, og denne må jo sees. Har ikke sett den ennå og har egentlig ikke så stor tro på den, men den har ihvertfall sjansen til å overraske meg positivt da :p

Along came Polly - Månedens film hos scandfilm og selvsagt glemt å avbestille :roll: Sikkert bortkastede penger...

The usual suspects - Knallfilm :thumbup:

 

 

Ellers har jeg vel et "ganske veldig stort" synderegister når det gjelder kopiering av leide dvdfilmer :whistle: Men føler meg ikke så ille med det, da jeg tross alt betaler litt for de, og samtidig kjøper mange filmer i tillegg. Er vel ikke så galt det? Laster ihvertfall ikke ned hverken film eller musikk.

 

:)

Endret av Eriond
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...