Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg Uzak på DVDStrax.com for 0 NOK pluss 50 NOK i frakt og behandling. Et døgn etter at ordren var satt, var prisen på Uzak satt opp til naturlige 199 NOK. Dette gjaldt også min ordre. Det er ordinær pris, men det er uansett rart at de kan gjøre slike prisendringer med en virkning som også omfatter allerede plasserte ordre.

 

Så jeg avbestilte da (måtte sende mail). Så skal vi se om de rekker det i tide, ellers betaler jeg pokker ikke mer enn femti.

 

Masse folk som låner mine DVD-er også. Jeg lurer på om jeg bare skal si stopp. Jeg fant nettopp ut at en kamerat hadde hatt A Clockwork Orange i en måned. Det er ondt.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har en del av de filmene. Skal ha Raging Bull-versjonen du har på listen. Hvor er bestillingen av The Shawshank Redemption 3 disc ED. og den nye utgaven av GoodFellas da?

Lenke til kommentar

SteffyBoy: En tilfeldig knipe gode kjøp fra Play.com (etter allmenn smak og allmennt syn på DVD-prising):

- Requiem for a Dream (£5.99)

- Ed Wood (£5.99)

- Nightmare Before Christmas - Special Edition (£6.99)

- Nesten alle filmene til Coen-brødrene

- The Definitive Evil Dead Trilogy (£14.99)

- The Shining (£5.99)

- Tarantino Box Set - Reservoir Dogs / Jackie Brown / Pulp Fiction (6 Discs) (£14.99)

 

Egne favoritter til godpris:

- Santa Sangre dobbeldisk – nydelig utgave til usannsynlig pris (£6.49)

- Persona (£7.99)

- Amelie (2001): 2 Disc Special Edition (£7.99)

 

Ta ellers med Riget I/II (fire disker) fra DVDStrax. Og naturligvis Monster in the Closet (som jeg ikke har sett) fra Play.com for bare £3.99. Den har verdens kuleste trailer; se IMDb.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...