Gå til innhold

HL2-mod Fisk *OPPDATERT*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eller en scroll? fint design!

Det blir definitivt ikke pent, men visst han skal lage siden i flash, så kan han jo bare mekke en "flashscroller". De kan vel være ultratynne og snasne, slik at de glir inn i designet. ;) Men sånn generelt, så er det ikke noe særlig nei.

Lenke til kommentar
eller en scroll? fint design!

Det blir definitivt ikke pent, men visst han skal lage siden i flash, så kan han jo bare mekke en "flashscroller". De kan vel være ultratynne og snasne, slik at de glir inn i designet. ;) Men sånn generelt, så er det ikke noe særlig nei.

Joda jeg kan jo lage en flashscroll men jeg liker ikke flashscroller eller små scroller inni design så man må dra med seg hele pilen bort dit og dra ned manuelt i stedet for å bruke scrollen på musa...

Lenke til kommentar
eller en scroll? fint design!

Det blir definitivt ikke pent, men visst han skal lage siden i flash, så kan han jo bare mekke en "flashscroller". De kan vel være ultratynne og snasne, slik at de glir inn i designet. ;) Men sånn generelt, så er det ikke noe særlig nei.

Joda jeg kan jo lage en flashscroll men jeg liker ikke flashscroller eller små scroller inni design så man må dra med seg hele pilen bort dit og dra ned manuelt i stedet for å bruke scrollen på musa...

Så sant så sant...

Og som du selv sa; (etter de 3 som er representert) "det er ikke lenger news, men old news..." Så sant så sant det også. ;)

Lenke til kommentar
Nydelig navigasjon og design generelt :love: , eneste jeg må påpeke er kanskje et banner. Men hvis du ikke skal bruke banner så vil jeg foreslå å flytte siden mer opp ;)

Det er bare bra med en side som skiller seg ut :)

 

Btw, du burdte bytte avatar, er ikke lov med animert avatar i dette forumet.

Lenke til kommentar

Enig med pc at innholdsformateringen har kommet seg veldig. Jeg synst igrunn ikke at den nye menyen var så gale jeg. Ikke at den var noe særlig bedre enn den gamle, men den var så absolutt brukbar.

Toppen på siden har også fått seg en overhaling ser jeg. Dette synst jeg ble meget bra. Eneste jeg har å utsette på den, er at det kanskje blir litt rart med to "logoer". En nede til venstre og omtrent den samme oppe til høyre. Mitt tips er å forandre litt på den nederste. Gjør den litt mer diskrè kanskje.

 

Ellers, har jeg vel sagt det før; super side.

 

*venter på en html/flash versjon*

Lenke til kommentar

Et flott stykke arbeid. Har ikke sett den forrige versjonen med den "gamle" menyen, men synes den som ligger ute nå er bra.

har ikke noe å sette fingeren på, flott utført og som polert sa, ikke overdrevet heller.

 

typogragien er kanskje en smule uoversiktlig. Ved første øyekast er det ikke lett å finne noe som skiller de tre forskjellige kategoriene fra hverandre annet enn at de er i hver sin boks.

 

ellers helt supert design, gleder meg til å se flash versjonen!

 

btw, hvordan har du fått til den grunge effekten i headeren, så veldig bra ut! :w00t:

Lenke til kommentar
For min del likte jeg den gamle menyen mye, mye bedre, men innholdsformateringen har kommet seg veldig.

 

Synes godt tekst og overskrift kan få litt større avstand fra bildene.

Jeg er ikke helt sikker selv hvilken meny jeg liker best... men enten blir det den nye eller en helt ny en fordi jeg er litt rask på CTRL + D at det hender jeg treffer CTRL + S (fordi jeg sitter på et uvant tastatur). Så er redd jeg har tatt over den gamle versionen. :wee:

 

Jeg kommer muligens med forslag til ny meny i kveld...

 

Takk for tilbakemeldingene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...