Gå til innhold

HL2-mod Fisk *OPPDATERT*


Anbefalte innlegg

Jeg har fått i oppgave å lage hjemmeside og artwork for en HL2mod.

I dag satt jeg å lekte litt i photoshop, men er redd jeg kanskje var litt rask når det gjelder layout av tekst, bilde og meny... har ikke blitt helt fornløyd der, men sånn ellers design- og grafikkmessig er jeg mer fornøyd.

 

Jeg lurte på hva folk her på forumet synes om siden og grafikk osv... Tips?

 

Btw. Mod'en hører til den tiden hvor folk løp rundt med sverd... litt middelaldersk fantasy vampire stuff...

 

FAQ ;):

Hvorfor bilde av piano?

Vet ikke :D men det skal byttes ut... For tiden eksisterer det lite 3d Renders osv som kan brukes som grafikk, derfor bare tok jeg et bilde i fotografimappa som jeg synes passet :innocent:

"Fordi det er mye kloster greier i modden.. og i klostre har man svære pianolignende greier"

 

Jaja, samma det... Siden skal være klemt opp i venstre hjørne, det kan se litt dumt ut når siden kommer i midten når den vises som bilde..

 

Link til første utkast... nyere link lengre ned.

 

EDIT: Forresten... siden blir mest sannsynlig i flash (spar meg for komentarer mot flash)

 

EDIT: Har ikke hatt mye tid til å lage ferdig siden men har fått fikset litt på fisken...

Jeg har bla. endret layouten på innholdet og menyen...

Kom gjerne med litt kritikk og noen kommentarer

Sammenlign gjerne med den første fisken.

 

LINK *OPPDATERT*:huh::wee:

Endret av Prowl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden skal representere et spill, ikke mye information... Det skal stå kort om spillet og siden skal få folk til å laste ned spillet... så siden skal først og fremst være "kul" og Flash egner seg godt til det... om man ikke misbruker flash da såklart..

 

Men jeg vil ikke starte noen diskusjon om Flash her nå...

Endret av Prowl
Lenke til kommentar

Yesyes! /me like :D

 

- Enig med Arve ang. de strekene. Så litt rart ut med en slags ramme rundt hovedboksen.

- Må det feltet over selve boksen være så svært? Det er liksom en perfekt midt-på-skjermen-side og da blir det litt teit at man må scrolle for å få se hele boksen bare pga. et tomt område.

EDIT: Synes ikke pianoet var så ille jeg asså :p

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
- Må det feltet over selve boksen være så svært? Det er liksom en perfekt midt-på-skjermen-side og da blir det litt teit at man må scrolle for å få se hele boksen bare pga. et tomt område.

Ja du sier noe der... :blush:

Jeg regner med at jeg halverer det feltet.

Lenke til kommentar
Flash er et utrolig dårlig valg for en side med informasjon.

EDIT: Forresten... siden blir mest sannsynlig i flash (spar meg for komentarer mot flash)

:roll:

 

Uansett:

Synes designet er nydelig, og pianoet passer veldig godt etter min mening - særlig med den behandlingen i Photoshop du har gitt det.. Ser veldig smooth og proft ut. Meny: vakkert utført, og passer inn i designet. Liker ikke noe av blodet oppe, ser litt crappy ut.. Kanskje en anelse mye noise i bildet til venstre også.

Tror også at idéen om en flash-basert webside som dette er god.

 

Keep up the good work! :thumbup:

Lenke til kommentar
/me like it!

 

Fin og oversiktlig side. Menyen er flott, ingen ting å utsette på den. Jeg hadde igrunn ikke noe imot det pianoet. Pen og passede grafikk er det også.

 

- Lag en html versjon/flash versjon så vi kan få se!

 

Keep up! :)

Jeg legger ut en beta (lorem ipsum) version i Flash om ca. 1 uka(om jeg er rask nok)... Da vil det komme en del forandringer (kommer ann på tilbakemeldingene jeg får her...)

 

Takk...

Lenke til kommentar
Hvorfor tror du jeg kommenterte det? :p

For å være irriterende, vet ikke?...

 

Til trådstarter:

En knall fisk (tok du den med flue eller? :p), tror dette kan bli veldig bra jeg...

Ellers så er jeg enig i mye av det som er skrevet tidligere...

 

Stå på! :D

Lenke til kommentar

Seriøst, pianoet var kjempe! :woot:

 

Syns desverre blodet så litt... papiraktig ut, veit ikke helt hvordan jeg mener selv, men syns du burde gjøre det litt mer ekte.

 

En ting som plager meg litt, er hvis du er den eneste som skal poste nyheter o.l der, så syns jeg ikke du bør ha med "posted by ....... " saken.

 

Ellers, imponert! :)

Lenke til kommentar
Hvorfor tror du jeg kommenterte det?  :p

For å være irriterende, vet ikke?...

 

Til trådstarter:

En knall fisk (tok du den med flue eller? :p), tror dette kan bli veldig bra jeg...

Ellers så er jeg enig i mye av det som er skrevet tidligere...

 

Stå på! :D

Meitemark og dupp...

 

EDIT: LoS... Jeg er ikke den eneste som skal poste news, men jeg tror jeg skal ta vekk posted by.. og kanskje legge den på toppen eller i bunn når man trykker More...

Endret av Prowl
Lenke til kommentar

Jeg synes siden var kjempe flott. Designet var bra og behagelig å se på. Håper bare du ikke dreper siden med å legge på for mye flash-effekter. Husk at det er ikke mye som skal til før siden tipper over og blir altfor massiv. ;)

 

et regjerende ordtak når det gjelder flash: Mye er bra, lite er best.

 

Uansett gleder meg til å få se flashversjonen! :D

Lenke til kommentar
Jeg synes siden var kjempe flott. Designet var bra og behagelig å se på. Håper bare du ikke dreper siden med å legge på for mye flash-effekter. Husk at det er ikke mye som skal til før siden tipper over og blir altfor massiv. ;)

 

et regjerende ordtak når det gjelder flash: Mye er bra, lite er best.

 

Uansett gleder meg til å få se flashversjonen! :D

Jeg skal nok ikke bruke for mye flasheffekter... ;)

 

Takk for alle tilbakemeldingene... :)

Lenke til kommentar

Ok, kan ikke forstå at jeg har oversett denne tråden, men...

 

Dette er veldig, veldig, veldig, veldig, veldig bra! :yes:

 

Du har truffet spikeren (i mine øyne) 100% rett på hodet når det kommer til design opp mot tema og hva siden skal omhandle. Det er slik som dette jeg forventer at en side av dette slaget skal se ut, og jeg synes du har fått tynt ut omtrent så mye som mulig av denne stilen. Overdrevet er det heller ikke, akkurat passe.

 

Fargevalg, fargesammensetning, kontraster, alt passer så veldig, veldig bra.

 

Eneste jeg kanskje kunne sette fingeren på, er som du selv sier, innholdsformateringen. Er i mine øyne ikke mer en litt mer padding på nyhetsboksene som skal til.

 

Kan ikke si annet at dette kanskje er noe av det beste jeg noengang har sett på dette forumet, og det sier vel litt.

 

Nå får du bare håpe at diverse "drittunger" klarer å holde seg unna designet ditt, for dette er vel en klart "rippeobjekt" for de som driver med slik.

 

Stå på, jeg er ikke annet enn imponert. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...