Gå til innhold

Hvilket skjermkort er best til BF1942?


XU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke regner med å oppgradere/bytte noen av hoveddelene (hk/cpu) i pc'en din på en stund, må du gjerne velge et av de to du nevner...

 

Men dersom du regner med å bytte f.eks. hk og cpu om en (liten?) stund kjøp heller R9800 Pro. PCI-express kommer vel for fullt etterhvert og kjøper du nytt hk kan det være at du da får nettopp PCI-e (selv om mange hk nok vil ha både agp og pci-e). R9800 Pro burde dekke ditt behov i Battlefield.

Lenke til kommentar
Jeg spiller for det meste Battlefield 1942.

 

Spiller du nesten bare BF1942 så er ett Radeon 9800 Pro mer enn bra nokk:)

 

Men visst du også spiller/har planer om å spille, grafikktunge spill som Doom3 eller kanskje BF2 når det kommer neste år, så er det lurest å gå for 6800GT/Ultra eller X800XT

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Jeg er ute etter et nytt skjermkort, men er usikker på hva jeg skal velge. Jeg spiller for det meste Battlefield 1942.

Kortene det står mellom er 6800 GT/Ultra eller X800 PRO/XT.

 

mvh

 

XU

Gå for enten 6800 eller X800 ;)

 

Altså, man trenger vel ikke å bruke over 3000kr når et Ti4600, eller de andre i denne ytelsesklassen, gjør en bra nok jobb.

 

Her er en test hvor Battlefield 1942 - Secret Weapons Of WWII (vet dette ikke er det vanlige men det krever vel omtrent det samme). Du kan jo velge det som yter best i forhold til pris/tilgjenngelighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...