Gå til innhold

Hva slags BRUKT bærbar får man seg for 5000Nkr


Mato

Anbefalte innlegg

Eg ringte på ei annonse, der det var ein kar som solgte bærbare.

 

5500kr for ei Pentium 233-maskin, med 128MB ram, 6GB disk og 13 el. 14" skjerm... Slå den!

 

Han meinte den var topp for brukt som kartplotter i båt, pga. mykje minne og god skjerm.

 

Det var forresten verken OS eller anna programvare med maskina, men han solgte det også!

 

Blæh.

 

Eg anbefaler å samle sammen/tjene 2000kr til, og slå til på eit tilbud hos expert, komplett eller anna jalla-butikk.

Er surt å kjøpe bærbar uten garanti, og den slutter å fungere etter tre dager, eller gjerne allerede før du får den. Garanti er ein gøyal ting!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg ringte på ei annonse, der det var ein kar som solgte bærbare.

 

5500kr for ei Pentium 233-maskin, med 128MB ram, 6GB disk og 13 el. 14" skjerm... Slå den!

 

Han meinte den var topp for brukt som kartplotter i båt, pga. mykje minne og god skjerm.

 

Det var forresten verken OS eller anna programvare med maskina, men han solgte det også!

 

Blæh.

Hmm.. gnier med båt.

 

La meg gjette: Fyren er fra Møre?

 

Den PC'n der får nok et langt liv... på loftet til den nåværende eieren.

 

Sikkert en sånn person som kunne funnet på å kjøpe en kasse med melk som går ut på datoen i mårra til halv pris og prøve å selge i nabolaget for full pris. (ok en krone avslag når midnatt nærmer seg faretruende)

 

Kan ikke gjøre annet enn å himle med øynene :roll: og le :!: av sånne.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

qxl er overpriset...!

 

jeg kjøpte ne bærbar for 6800,- her på bruktmarkedet. å la den ut på aksjon etter en uke...

satt minstepris til 5500,- men vinnerbudet ble til slutt 9000,-

Noe jeg syntes er alt for mye..

Derfor tilba jeg meg å betale frakten :p

 

men uansett.. specsene var: celeron 2,4 ghz, 1 gig ddr Ram Pc2100, 40 GB HDD, 64 MB skjermkort (ikke delt), Cd-brenner/DVD-spiller.

Den hadde også 5 USB porter og hadde ingen feil. Bateritiden var nesten 3 timer med noemal surfing.

Endret av murdoc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...