Gå til innhold

Hvordan ser din "Spill-Wanted" liste ut fra 1-5 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1: Fallout 3 (Hvis Troika av en merkelig grunn plutselig skal lage det, ikke tullete Bethesda)

Hva er galt med Bethesda?

Et spill som skal være oppfølger til to av de beste CRPG-ene som er laget er nødt til å beholde vesentlige elementer for å bli (mer enn bare navnet) Fallout 3. Morrowind er et spill av en helt annen klasse. Personlig falt ikke Morrowind i smak hos meg heller, og jeg siterer en annen Fallout-fan: "Morrowind felt like a single player MMORPG". For at Fallout 3 skal bli en verdig oppfølger MÅ det ha:

 

-SPECIAL

-Turbasert kamp

-3. persons kameravinkel

-Skikkelige dialoger, og ikke noe som føles som et oppslagsverk

 

Og det BØR ha isometrisk perspektiv.

 

Dette er ting som Bethesda ikke er flink til, og å bruke Fallout 3 som prøvekanin for å lage et spill av en annen type enn de har laget før, er IKKE særlig smart av dem (med tanke på alle de hardcore Fallout-fans som avskyr Bethesda for å ha snappet lisensen rett foran nesen på Troika).

 

Jeg har liten tiltro til at dette kan bli bra, men jeg burde ikke forhåndsdømme det ALT for mye i tilfelle det mot alle odds skulle ende opp som et bra spill.

Lenke til kommentar

Her er min "Humble list":

 

1: S.T.A.L.K.E.R

2: DOOM 3

3: Half-Life 2

4: Battlefield 1942 (oldy but goldy!"

5: Brothers in Arms

 

Vil forøvrig ha alle de gamle Sierra "Hero Quest" spillene 1-4!! Det er konge spill + 7th Guest, men finner jeg disse: NEIDA!!!

:mad:

 

EDIT: Oh oh oh... Quake IV når det en gang kommer... lurer på når det blir?

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...