Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 [iC,27/07/2004 : 03:45] ahh.. vel det er vel mer dirkete lamt syntes nå jeg:) Det der det som er så fint med UT2004, nesten ikke cheaters! Og joda! Hvis UT2k4 overlever i 5 år, så skal du nok se at noe drastisk må til for å få slutt på all cheatinga! Husk at cs har eksistert siden 1999! (eller var det '98? ) Poenget hans var vel det at det ikke er mange cheatere NÅ. Ikke om 5 år. Er da vel ikke nødvendig å vri og vende på det folk sier. Eh, jamen da kan jo ikke UT og cs sammenlignes da! For cs er 5 år gammelt, mens UT er splitter nytt! Selvfølgelig er det ikke utviklet mange cheats da! Jeg misforsto ikke poenget! Jeg forklarte bare at grunnen til at cs har så mange cheatere er at det har levd så lenge, og da har alle mulige kvise-kjettingtrynede fjortisser fått til å gjøre om på enkelte ting og det førte til det vi kalle cheats! Skjønner du nå???
Uxzuigal Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 (endret) [iC,27/07/2004 : 03:45] ahh.. vel det er vel mer dirkete lamt syntes nå jeg:) Det der det som er så fint med UT2004, nesten ikke cheaters! Og joda! Hvis UT2k4 overlever i 5 år, så skal du nok se at noe drastisk må til for å få slutt på all cheatinga! Husk at cs har eksistert siden 1999! (eller var det '98? ) Greit det, om du skal snu på flisa... Unreal Tournament som kom ut i 1999 har heller ingen eller lite cheats i seg, aldri møtt en cheater der og jeg har spilt det mye. Men det har vel noe med folka som spiller spilla også. Se på Quake 3, har aldri møtt en cheater der heller. Syntes forøverig du burde dra ned kjeppen din litt når du snakker om ting du ikke har greie på i det heletatt, det viser seg jo her, og i threaden om nye rollespil også. Endret 27. juli 2004 av Snabben
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 [iC,27/07/2004 : 03:45] ahh.. vel det er vel mer dirkete lamt syntes nå jeg:) Det der det som er så fint med UT2004, nesten ikke cheaters! Og joda! Hvis UT2k4 overlever i 5 år, så skal du nok se at noe drastisk må til for å få slutt på all cheatinga! Husk at cs har eksistert siden 1999! (eller var det '98? ) Greit det, om du skal snu på flisa... Unreal Tournament som kom ut i 1999 har heller ingen eller lite cheats i seg, aldri møtt en cheater der og jeg har spilt det mye. Men det har vel noe med folka som spiller spilla også. Se på Quake 3, har aldri møtt en cheater der heller. Syntes forøverig du burde dra ned kjeppen din litt når du snakker om ting du ikke har greie på i det heletatt, det viser seg jo her, og i threaden om nye rollespil også. Nei, det er vel bare en feil Valve har gjort... En hel skokk med smutt-hull som akkurat passer et par tusen cheats...
Uxzuigal Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Akkurat, derfor liker jeg Unreal Tournament, ingen eller få cheatere , selv etter mange år blir cheats ect. forhindret.
Piratpjokken Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 hvorfor lager man egentlig cheats ? helt ............ BLÆH!
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 (endret) hvorfor lager man egentlig cheats ? helt ............ BLÆH! Hvorfor? :!: Dagens replikk! :!: Fordi noen kvisete hacke-nerder som til vanlig blir banket av de _LITT_ mer siviliserte menneskene, føler en trang til å heve seg over andre! Og når de ikke klarer det rent fysisk, så gjør de det på andre måter! (cheats) Det er en helt fjottete måte å gjøre det på, men slik er dagens fjortisser! Endret 27. juli 2004 av MeTa][iC
Janivars Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 [iC' date=27/07/2004 : 21:49] hvorfor lager man egentlig cheats ? helt ............ BLÆH! Hvorfor? :!: Dagens replikk! :!: Fordi noen kvisete hacke-nerder som til vanlig blir banket av de _LITT_ mer siviliserte menneskene, føler en trang til å heve seg over andre! Og når de ikke klarer det rent fysisk, så gjør de det på andre måter! (cheats) Det er en helt fjottete måte å gjøre det på, men slik er dagens fjortisser! Det er mye bedre at folk bruker cheats enn at de hevder seg fysisk da.. Det sier jo litt om hvor mye de lever seg inn i spillet. Hvis de går rundt å banker folk fordi de blir eid i CS. :!:
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 (endret) Hvis de går rundt å banker folk fordi de blir eid i CS. :!: Apropo det: SE FILMEN I SIGNATUREN MIN! den er syykt artig! i tillegg har den nesten noe av det samme som du nevnte i stad! EDIT: WOHOO! 800 innlegg! Og jeg hadde 726 innlegg da jeg slo på maskina i dag! Hehe...fritids problemer? hehe...skal til Tyrkia klokka 7.00 nå om noen timer, så trukke det nei! BTW: Janivars, Signaturen din: "There is no spoone"...Spoone skrives uten E! Endret 31. juli 2004 av MeTa][iC
SyphoN Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg og har en morsomm cheat men jeg tror ikke jeg legger den ut for da kan den bli missbrukt!
the_zombie Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Jeg og har en morsomm cheat men jeg tror ikke jeg legger den ut for da kan den bli missbrukt! BUMP!
porcelaiN Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 (endret) Jeg og har en morsomm cheat men jeg tror ikke jeg legger den ut for da kan den bli missbrukt! Smart tenkt Endret 27. august 2004 av Stish
Aiven Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 (endret) [iC,31/07/2004 : 02:15] Hvis de går rundt å banker folk fordi de blir eid i CS. :!: Apropo det: SE FILMEN I SIGNATUREN MIN! den er syykt artig! i tillegg har den nesten noe av det samme som du nevnte i stad! BTW: Janivars, Signaturen din: "There is no spoone"...Spoone skrives uten E! Vet ikke om det er tilfeldig, men fjortisspilleren i sig-filmen din bruker faktisk samme signatur som Janivars :!: Anyway, synes ikke cheating er noe stort problem i 1.6. Er sjelden borti folk som alltid tar meg og ettersom jeg ikke cheater selv så... Har riktignok vært borti den der "løpe rundt med kniv i 300km/t og knive alle med headshot-hacken", men dersom det ikke er admins inne, får man bare skifte server. Og dersom det er admins inne, får man tilfredstillelsen av at enda en cheater blir banna... Er endel cheatere som har fått svi siden cs ble gitt ut. Er sikkert ikke SÅ tøft å være banna Endret 27. august 2004 av Munch
-Teddy- Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 (endret) Øyyyy, han typen der har nesten bedre aim enn meg! Plz, verre en en type som hadde aimbot og skule "skjule det" ved å skyte forsiktig et og ett skud og lissom sikte mot hodet. Hele typen RISTET og aimen vibrerte 4-5cm frem og tilbake på skjermen hans når vi spectata'n.... Og han hadde 100% HS..... Moro å se på'n da, hele fyr'n rista.... Endret 27. august 2004 av -Teddy-
Jonas Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 (endret) hvorfor lager man egentlig cheats ? helt ............ BLÆH! Hvorfor? :!: Dagens replikk! :!: Fordi noen kvisete hacke-nerder som til vanlig blir banket av de _LITT_ mer siviliserte menneskene, føler en trang til å heve seg over andre! Og når de ikke klarer det rent fysisk, så gjør de det på andre måter! (cheats) Det er en helt fjottete måte å gjøre det på, men slik er dagens fjortisser! Så du som ikke har laget cheats vet hvorfor alle andre har gjort det? Jeg hadde tatt det som en utfordring, og det tror jeg flere gjør. Kansje ikke de folka i japs-greia da .. De er bare lame, og bruker cheatsene. Og btw .. Når ble "nerder" kvisete? Og hva er egentlig en "nerd"? Endret 27. august 2004 av Jonas
Plomma2 Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 [iC' date=27/07/2004 : 21:49] Hvorfor? :!: Dagens replikk! :!: Fordi noen kvisete hacke-nerder som til vanlig blir banket av de _LITT_ mer siviliserte menneskene, føler en trang til å heve seg over andre! Og når de ikke klarer det rent fysisk, så gjør de det på andre måter! (cheats) Det er en helt fjottete måte å gjøre det på, men slik er dagens fjortisser! Vet du egentlig hva en nerd er? "De litt mere siviliserte typene" Det er det absolutt dummeste jeg har hørt. Den overfladiske "De som er flinke på skolen blir banka opp" er bare noe BS enkelte folk har fra filmer. Hvis du kan mye blir du sett opp til, Og jeg tviler på at noen "fjortisser" ville klare å produsere noe cheat. Tror det skal en del programeringskunnskaper til der.
Jonas Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 (endret) MeTallIC du er latterlig..... Nja .. Synes du er mer latterlig awp. Tror aldri i verden at du hadde kommet med det innlegget der hvis ikke jeg og plomma hadde svart først .. Edit: LoS var vist først der. Edit2: Du har det der med å velge smilyes awp Endret 28. august 2004 av Jonas
mms21 Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Jonas du er 13år, Skulle nesten ha vert 16 års aldersgrense for å bli medlem ¨på gamer.no
LoS Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 (endret) Den der er drøy, du oppfører deg som en fordømt 11åring mens du flyr rundt på forumet her. Ikke det at du er helt god i regning heller Endret 28. august 2004 av LoS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå