Ol'H Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 (endret) Herre gud.. Du e jo helt skutt i skallen!! ! Man trenger faktisk litt spille forståelse for å spille cs! Det "Orginale" beskrivelsen for deg er "NOOB"! Dette innlegget fikk meg virkelig til og endre mitt syn på folk som spiller CS.... Ikke til det positive håper jeg.. ironi btw: Robbery, er favoritt ordet ditt "sykt" ? Endret 28. juli 2004 av Hyrlen
b-real Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Og da glemmer vi hva Mort-One sa om andre personer og holder oss til emne, ellers så kommer jeg med pisken
Hr. Jenssen Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Yeez! lever denne tråden enda? steng den da! Ingen bryr seg vel om hva andre synes er best av disse spillene! Alle sitter bare og venter på en eller annen fyr som skal si noe, slik at de kan flamme han! Totalt unødvendig!
MrLee Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 På denne videoen blir det fortalt at id har leigd inn ein profesjonell sci-fi forfattar til å laga historien i Doom 3, så påstandar om at Doom 3 har ein dårleg historie har eg ikkje tru på. hehe... tja, og all produsert sci-fi materiale som er laga gjennom tidene er av gjennomgående høy kvalitet? at de er "professjonelle" sci-fi forfattere sier ikke mye (jeg sier IKKE at det ikke er bra...) :!:
SHDR Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Jeg kan si med sikkerhet at HL2 kommer til å banke Doom III. Om man har sett pre-viewen til HL2, så virker spillet helt SYKT. HL2 kommer til å gjøre et gjennombrudd i spillverdenen, og det er så sykt mange andre spillprodusenter som kommer til å bruke samme motoren som HL2. VALVE har laget noe helt unikt, noe som kommer til å slå ned i gamingverdenen som ett lyn. Under videoen til HL2, var det ting som jeg fikk helt sjokk av. Noe som trolig fascinerte meg mest, var den utrolig realistiske AI (Artificial Intelligence) til fiender. Man kan dytte ting foran dører, slik at fiender må prøve å åpne døren, for så igjen finne ett vindu de kan skyte inn i, dreper de deg ikke da, sparker de inn døren for å komme etter deg. Man kan blokkere ganger med bord, stiler, madrasser, vaskemaskiner slik at fienden ikke kommer seg igjennom. HL2 er som sagt noe helt unikt, i motsetning til Doom III. Doom III virker som å være ett helt standard spill, med "kule" våpen og "bra grafikk", og de har ikke kommet ut med noe i det hele tatt som virker originalt. Noe som jeg så som jeg fikk ett lite kick av, var lysdynamikken i spillet. Lyset virket helt sykt realistisk, men også noe som det var i HL2. Jeg tror HL2 ikke blir et spill som man runder to eller tre ganger. Det blir heller tre, fire ganger i mnd. Dynamikken, realismen, følelsen av hele spillet henger så harmonisk sammen. Og for dere som er redd for at dere har en aaalt for dårlig PC, så frykt ikke. VALVE har tatt seg god tid til å kode spillet, slik at hele spillet tar mest ytelse fra skjermkortet, og ikke fra prosessoren, slik som det gjorde før. Minimumkravet til prosessor var bare på hele 1.2 gHz. Minimumskravet til PC er følgende: 1.2 GHz Processor 256MB RAM DirectX 7 level grafikk-kort Windows 2000/XP/ME/98 Mus Tastatur Dette sier litt om kodinga som VALVE har gjort. Om du er redd for at grafikken i HL2 kommer til å se rævva ut, så vil jeg lette på ditt hjerte, for tro meg; grafikken er noe helt spektakulert. ----- Signed: rOBBery Det var et flott kjærlighetsbrev. Skulle nesten tro du hadde spilt spillet, så mye vakkert du sier om AIen, realismen og spillbarheten. Vi skal tro deg på alle punkter, selv om du ikke vet noe mer om spillet enn resten av oss? Godt, godt. Da bruker jeg samme sorts argumentasjon, og sier at det er helt sant at Half-Life 2 er kjempedårlig, og at Doom III har dårlig grafikk, fordi det vet jeg bare. Åj, du har visst bare sett videoen, ja ..? Fuck. Da kan man jo ikke vente at du skal skjønne at all hypen Valve har fart med stort sett bare er løgn. Bare realistisk AI, ingen scripting og bare tjohei og spetakkel! Se, jeg kan løfte på en radiator! Jeg fortjener allmenn aksept som det beste spillet noensinne! Doom III blir ikke unikt fordi det bare har god "grafikk" og ikke noen "kule" i det hele tatt. Tenk, man kan ikke flytte rundt på en vaskemaskin med sitt hyperrealistiske antigravitasjonsvåpen som ... gjør at man kan veive ting rundt! Half-Life 2 revolusjonerer spillindustrien ved å la spilleren distraheres fra kjernedynamikken ved å strø søppel rundt i banene slik at man ikke skal se hvor desperat realistiske og uinspirerte de er. Men se, det blir jo en knallhistorie i det, fordi det var jo en dødsbra historie om romvesener og en fremmed planet og en mann med koffert og sånt i det første spillet. Valve har da slettes ikke krøpet opp i sin egen rompe der de sitter og gir hverandre virtuelle handjobs med Havok-motoren sin. Jepp, jepp. Spillindustrien blir aldri den samme igjen, folkens, og dere kommer til å bli så skuffet at jeg ikke har ord på det. Face it. Half-Life 2 er Half-Life uten gjennomslagskraften, men med krem og kirsebær, samt tyve stjerneskudd som blender deg fra å se at det du har betalt grov overpris for er vaniljeis med en oppskrift til. Det blir nok et knallspill, helt sikkert, men vær så snill og slutte og snakke om revolusjoner. Mesteparten av dere er ikke gamle nok til å ha spilt Descent engang. Det er lett å kalle noe en revolusjon når markedskreftene gnir seg i hendene og man aldri har sett en revolusjon som ikke ble kalt det av en PR-divisjon. Vent og se, dere. Har dere hørt om fokusert design? Ikke? Tenkte meg det. Kos dere i glasshuset deres mens jeg spiller fotball utenfor.
fenris1911 Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Under videoen til HL2, var det ting som jeg fikk helt sjokk av. Noe som trolig fascinerte meg mest, var den utrolig realistiske AI (Artificial Intelligence) til fiender. Man kan dytte ting foran dører, slik at fiender må prøve å åpne døren, for så igjen finne ett vindu de kan skyte inn i, dreper de deg ikke da, sparker de inn døren for å komme etter deg. Etter at alphaen blei leaka viste det seg at dette var ikkje AI, det var scripta.
cock hammer Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 hva med å gi opp de tåpelige, latterlige og ikke minst barnslige fanboy-holdningene, til å i stedet se frem til to (helt sikkert) fantastiske produkter. hva med å nyte både doom3 og hl2? det blir dobbelt så mye glede og morro
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 (endret) hva med å gi opp de tåpelige, latterlige og ikke minst barnslige fanboy-holdningene, til å i stedet se frem til to (helt sikkert) fantastiske produkter. hva med å nyte både doom3 og hl2? det blir dobbelt så mye glede og morro Hva med bare å drite i hele denne tråden!? Dette ER jo en fan-boy deluxe tråd! Helt teit å fortsette den! Endret 30. juli 2004 av MeTa][iC
TCi Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 tråden holdt seg jo seriøs forbausende lenge.... Det stemmer. Helt til noen begynte å slenge dritt.....
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 tråden holdt seg jo seriøs forbausende lenge.... Det stemmer. Helt til noen begynte å slenge dritt..... Helt til MANGE begynte å slenge dritt! Og så var det dette hel-stupide innlegget til han som var så forbauset over HL2's fysikk, AI osv osv, som gjorde han BOMBE-sikker på at spillet kommer til å bli bedre enn noe annet som har eller vil kommet for evig tid... :!:
Biffer'n Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 For å være helt ærlig tror jeg HL2 blir best. Det er bare noe med hele opplegget der som ser spennende ut. En øst-europeisk by med aliens og soldater. Hehe, kanskje ikke så orginalt bortsett fra locationet, men jeg er fornøyd! Dessuten virker det som om HL2 har helt klart godkjent grafikk og fysikk. I forhold til Doom3 vet jeg ikke, har bare sett to videoer. (og den ene var fra X-box) Men jeg har en liten følelse på at HL2 er vasset bedre på den grafiske siden, ettersom det har vært så mye oppstyr rundt det. Men det er bare en følelse... Den største grunnen til at jeg trekker helt klart mest mot HL2 er at jeg rett og slett ikke har lyst på Doom3. Det blir for mørkt, for jævlig, for mye helvete og for mange gufne monstre som bare er ute etter en ting, og skremme livet ut av meg.. Skal jeg ha noe skummelt, da tar jeg det på konsoll sammen med noen. Man kan ikke bli grøsset foran en stiv skjerm! Nei, det er ikke min type spill på pc. Selv FarCry ble nesten for skummelt for meg. Uff uff, er vel av den vettskremte typen. Elsker dog Silent Hill. Uansett, jeg tror, håper og alt det der at HL2 blir best. Ellers blir jeg enormt skuffet. Men jeg sier ikke nei takk til at vi får to gode spill da..
Ol'H Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 [iC' date=31/07/2004 : 01:54] tråden holdt seg jo seriøs forbausende lenge.... Det stemmer. Helt til noen begynte å slenge dritt..... Helt til MANGE begynte å slenge dritt! Og så var det dette hel-stupide innlegget til han som var så forbauset over HL2's fysikk, AI osv osv, som gjorde han BOMBE-sikker på at spillet kommer til å bli bedre enn noe annet som har eller vil kommet for evig tid... :!: nå slenger du drit. Folk må jo ha lov til og ha en mening så lenge den er saklig, fins alltid ytterpunkter i samfunnet men dem må jo og få si hva de mener uten at folk skal trakasere dem for d.... ontopic: tror på HL2, fordi jeg er en "fanboy".... Men jeg er en "fanboy" av doom3 også så tror på d og... skal uansett ha begge, men lurer på om HL2 og doom3 støtter 7.1? tror doom bare støtter 5.1/6.1 ellerno, men er ikke sikker...
akristina92 Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Doom 3 reiner jeg med blir ganske bra! Men Half-Life 2 derimot.. Begynner mer og mer å miste sansen for det.. Etter alle utsettelsene osv.
thomassit0 Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 http://www.fanta.dk/news.asp?nid=1CF3D054-...67-AB147CAB97A4 lol
tor_erik Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 (endret) http://www.fanta.dk/news.asp?nid=1CF3D054-...67-AB147CAB97A4 lol :!: Post nr. 1500! Endret 31. juli 2004 av tor_erik
MrLee Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Den største grunnen til at jeg trekker helt klart mest mot HL2 er at jeg rett og slett ikke har lyst på Doom3. Det blir for mørkt, for jævlig, for mye helvete og for mange gufne monstre som bare er ute etter en ting, og skremme livet ut av meg.. Den følelsen kjenner jeg akk så godt :!:
tor_erik Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Den største grunnen til at jeg trekker helt klart mest mot HL2 er at jeg rett og slett ikke har lyst på Doom3. Det blir for mørkt, for jævlig, for mye helvete og for mange gufne monstre som bare er ute etter en ting, og skremme livet ut av meg.. Den følelsen kjenner jeg akk så godt :!: Dere er vel ikke redde for å spille?
Rubex Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Den største grunnen til at jeg trekker helt klart mest mot HL2 er at jeg rett og slett ikke har lyst på Doom3. Det blir for mørkt, for jævlig, for mye helvete og for mange gufne monstre som bare er ute etter en ting, og skremme livet ut av meg.. Den følelsen kjenner jeg akk så godt :!: Dere er vel ikke redde for å spille? Er ikke redd enda, men jeg håper jeg blir det under spillingen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå