Gå til innhold

Sjekk High-End krava til Doom III i skjermkort.


Windoge

Anbefalte innlegg

QUOTE 

Morsomt at et spill som ble påbegynt på nittitallet har så stanhaftige kraf 

 

 

 

 

enig der.. tenk på alt av penger som de har "brukt" for å gi oss nytelsen til lusne 439,- per spill.

 

Ja, det er bare så J**** dårli gjort av dem som ikke kjøper spillet å laster det ned isteden for... Når de har brukt så mye tid å pæng fortjener de gode salgstal...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
well, det høres ut som hva det trengs for å kjøre betaene.....Tviler på at versjonen de har sendt i trykk krever så ekstremt masse! For det èr sinsykt høye krav!!

Men så er det en sjuk engine, og jeg tviler på at pcgamer ville laget en omtale av en beta/alpha.

Endret av Mortifer
Lenke til kommentar
Syns eg lukter ugler i mosen. 2 GB ram var det som overraska meg mest av alt, det kan umulig kreve så masse!

Det _krever_ jo ikke 2GB RAM, men klarer å utnytte så mye.. det er en vesentlig forskjell..

La oss si høyeste oppløsning på "Ultra-High" i detaljer om mulig, kan jo hende at den vil klare å utnytte mer enn 1GB da.

Lenke til kommentar
Jeg er evig optimist og satser på å kunne spille doom 3 i 1024*768 og detaljer på medium med denne pcen:

 

xp2500

512 mb ram

4200 :p

 

Går det ikke satser jeg på lotto.....

TI4200 er ikke DX9, skikkelig kjipt i akkurat Doom 3 som er fulle av DX9 effekter etter det jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Hvis Doom3 har bedre grafikk enn FarCry, så vil nok selv 6800Ultra og X800XT bli presset. Men at du trenger fremtidige NV50 eller R500 for å kunne kjøre på Ultra High høres merklig ut.

Doom III skal ettersom det jeg hører ha bedre grafikk ja.

 

Er nok redd Stalker også kommer til å presse maskinkrava ut ;)

Lenke til kommentar
Jeg er evig optimist og satser på å kunne spille doom 3 i 1024*768 og detaljer på medium med denne pcen:

 

xp2500

512 mb ram

4200 :p

 

Går det ikke satser jeg på lotto.....

TI4200 er ikke DX9, skikkelig kjipt i akkurat Doom 3 som er fulle av DX9 effekter etter det jeg har hørt.

Hva mener du med DX9 effekter? Doom3 er et OpenGL spill, ikke Direct-X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...