Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lenge siden jeg har skrevet her, noe grunnet litt reising her og der, men kommer med en liten oppdatering nå av de filmene jeg har sett i det siste.

 

I Am Legend

 

Link til anmeldelse!

 

Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events

 

Link til anmeldelse!

 

One Flew Over the Cuckoo's Nest

 

Link til anmeldelse!

 

Kule anmeldelser. Men plis, jeg klarer ikke å ikke reagere: Vel - ikke vell, EN L.

 

:)

Lenke til kommentar

The Butterfly Effect

 

Netopp sett denne nå. Jeg hadde ingen spessielle forventinger til den. Ikke sett så mye til skuespillerene eller hørt så mye om filmen. Etter å ha sett den satt jeg igjen med en "wow" følelse. Filmen er genial. Den vrir og vender på seg hele tiden og en begynner å lure. Helt til slutt kommer informasjon på rekke og rad og alle disse små puslebitene en har samlet opp under filmen blir gjort om til et helt bilde. Asthon Kutcher spiller fantastisk i rollen som Evan. Jeg var noe skeptisk til filmen men nå så jeg har sett den kan den anbefales på det sterkeste. Definitivt 9/10.

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har skrevet her, noe grunnet litt reising her og der, men kommer med en liten oppdatering nå av de filmene jeg har sett i det siste.

 

I Am Legend

 

Link til anmeldelse!

 

Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events

 

Link til anmeldelse!

 

One Flew Over the Cuckoo's Nest

 

Link til anmeldelse!

 

Kule anmeldelser. Men plis, jeg klarer ikke å ikke reagere: Vel - ikke vell, EN L.

 

:)

 

Hvor fant du den feilen?

 

Setter stor pris på at du finner feil i anmeldelsene. Er ikke så flink til å se over etter feil etter at jeg har skrevet de så det dukker stadig opp noen skrivefeil.

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har skrevet her, noe grunnet litt reising her og der, men kommer med en liten oppdatering nå av de filmene jeg har sett i det siste.

 

I Am Legend

 

Link til anmeldelse!

 

Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events

 

Link til anmeldelse!

 

One Flew Over the Cuckoo's Nest

 

Link til anmeldelse!

 

Kule anmeldelser. Men plis, jeg klarer ikke å ikke reagere: Vel - ikke vell, EN L.

 

:)

 

Hvor fant du den feilen?

 

Setter stor pris på at du finner feil i anmeldelsene. Er ikke så flink til å se over etter feil etter at jeg har skrevet de så det dukker stadig opp noen skrivefeil.

 

Er i I Am Legend anmeldelsen. Det er jo bare småpirk men, jeg har begynt å få skrivefeil- og orddelingsfeil-noia og må si ifra hver gang :p

Lenke til kommentar

Shoot Em Up

Meg og en mate tok oss til fornuften til å se denne filmen, valget sto mellom denne og I am Legend. Vi kom oss inn og filmen begynte. Hva kan jeg si. Jeg digger disse filmene, logikken må man bare legge bak seg, for alt er usannsynlig. Allikevel er action-scenene såpass uberkule og alt bare klaffer. Clive Owen er helten med noen helt syke moves og våpen-taktikker som virkelig underholder. Hvis man forventer seg en intelligent og smart film må man se noe annet. Formelen er repetert hundrevis av ganger før, intet nyskapende. Allikevel er det befriende å se en reinspikket actionfilm som dette i disse tider. Soundtracket er nydelig med innslag fra Nirvana, Motorhead og Wolfmother. Owen og Gimatti er soldie i sine roller. Filmen er cheesy, ingen tvil. One-linere hagler rundt og sitter godt.

 

Er du ute etter en lett fordøyelig film action-film, sjekk denne ut.

 

8/0

Lenke til kommentar

For fremtiden så vær så vennlig å legg ut anmeldelsen her og ikke bare legg en link til en annen side. Er ikke værre enn å kopiere inn teksten. Det blir relativt håpløst om forumet kun blir til et sted hvor man poster linker til sine ytringer som er å finne på eksterne sider.

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...